skip to Main Content

Vairuotojams keičiant įpročius, skambučius tiekėjams pakeis naujas įrankis

 

Lietuva yra viena labiausiai „ratuotų“ valstybių pasaulyje. Kasdieną po šalies miestus ir miestelius pasklinda virš milijono lengvųjų automobilių, o tai reiškia, kad trečdalis Lietuvos gyventojų yra ne tik mokesčių mokėtojai, bet ir vairuotojai. Viena didžiausių problemų, su kuria neišvengiamai šiems tenka susidurti – tai transporto detalių paieška.

 

Nuolat naudojantis keturrate transporto priemone, vairuotojai neišvengiamai susiduria su įvairiais gedimais. Norint operatyviai pakeisti sugedusią ar tiesiog pasenusią detalę, kuri atitiktų savininko jai keliamus kokybės ir kainos reikalavimus, neretai tenka surinkti ne vieno transporto dalių pardavėjo numerį.

 

Transporto vadybininkas ir entrepreneris Mindaugas Gadeikis rado šiuolaikinėmis technologijomis paremtą sprendimą problemai, ilgus metus kankinusiai vairuotojus. „Noriu, kad mano sukurtas projektas pakeistų žmonių mąstyseną ir elgesį bei prisidėtų prie tobulesnės sistemos kūrimo“, – neslepia M. Gadeikis.

 

– Norint susirasti reikiamą automobilio detalę, tenka nemažai „paprakaituoti“. Kaip jūsų sukurtas įrankis palengvins vairuotojų gyvenimą?, – paklausėme M. Gadeikio.

 

– Neabejoju, kad visi vairuotojai – daugiau ar mažiau išmanantys apie vairuojamas transporto priemones – yra susidūrę su sugedusios detalės paieška. Pirma kliūtis – potencialaus pardavėjo paieškos, su kuriuo galiausiai susisiekus atsiranda kitos, mažesnės problemos. Taigi, neišvengiamai tenka padirbėti. 

 

XXI-ame amžiuje, kuriame gyvename, posakis „laikas – pinigai“ yra kaip niekad aktualus ir visiems suprantamas. Mūsų komandos sukurta moderni auto detalių paieškos sistema „Bumfix“ padės vairuotojams ir tiekėjams taupyti laiką bei išvengti tokių situacijų, kai po paieškoms skirto laiko galiausiai suradus pardavėją, galimai turintį ieškomą detalę, susisiekus telefonu paaiškėja, kad ši jau buvo parduota.

 

Tenka pripažinti, kad Lietuvos autodalių pardavėjai vis dar yra statiški, valdomi įsisenėjusių įpročių, nelinkę priimti naujovių, siūlančių ateities sprendimus ir susijusius su klientų lojalumu bei pelnu. Šiandien – tiekėjai negirdi pirkėjų.

 

Sistemą „Bumfix“ sukūrėme dėl įmonių, prekiaujančių transporto priemonių dalimis, gausos ir dėl to, kad vartotojams yra sudėtinga rasti reikiamą detalę. Šiandien „Bumfix“ yra įrankis, keičiantis visą iki šiol rinkoje nusistovėjusią tvarką.

 

– Papasakokite plačiau.

 

– „Bumfix“ yra tarpininkas tarp pirkėjų ir tiekėjų, suteikiantis šiuolaikinę platformą jų komunikacijai ir patogumui. Sistema padeda suinteresuotam asmeniui ir pardavėjui atrasti vieniems kitus – stebime situaciją „win-win“ (liet. abipusiai naudinga).  

 

Pateiksiu pavyzdį. Mažai tikėtina, kad žmogus, gyvenantis Kaune, imsis ieškoti trūkstamos detalės Joniškyje ar Telšiuose, tačiau neretai atsitinka būtent taip, kad tame mažesniame miestelyje dirba tiekėjas, turintis klientui reikiamą detalę ir pasiruošęs ją parduoti už prieinamą kainą.

 

„Bumfix“ paieškos sistema padės ne tik pirkėjams, bet ir pardavėjams, kurie galės atrasti savo būsimus klientus, užpildytų „Bumfix“ užklausų pagalba besikreipiančių iš tiekėjams netikėtų ir neplanuotų miestų ar vietovių.

 

– Kaip naudotis „Bumfix“ sistemos paieška? Ar reikia turėti papildomų įgūdžių?

 

– Užtenka turėti išmanųjį telefoną, planšetę ar asmeninį kompiuterį ir interneto ryšį.

 

Vartotojų patogumui sukurta itin paprasto valdymo „Bumfix“ svetainė yra pritaikyta bet kuriam kompiuteriui arba mobiliajam įrenginiui ir yra absoliučiai nemokama.

 

Vairuotojui, ieškančiam automobilio detalės, tereikia teisingai užpildyti paprastą užklausą, joje nurodant esminius ieškomos detalės duomenis. Sistema taip pat suteikia galimybę prisegti sulūžusios ar sugedusios detalės nuotraukų.

 

– Ką reikia daryti išsiuntus užklausą?  

 

– Išsiuntus užklausą, pirkėjui nebereikia toliau rūpintis detalės paieška. Laukiant atsakymo iš pardavėjų, vairuotojas gali užsiimti darbo ar kitais reikalais, kol sistemoje užsiregistravę tiekėjai pasirūpins jo užklausa. Atsiradus pardavėjui, šis individualiai susisiekia su užklausos siuntėju.

 

Mūsų paieškos sistema yra patogi tuo, kad užpildžius pateiktą užklausos formą ir ją išsiuntus, pasiekiamas ne vienas transporto dalių pardavėjas, o visi šią užklausą atitinkantys pardavėjai, kurie tuo metu turi vartotojui reikalingos markės, modelio bei metų transporto priemonių ar jų dalių. Visi pardavėjų pasiūlymai plaukia į pirkėjų elektroninio pašto dėžutes.

 

„Bumfix“ šiuo metu užtikrina galimybę pateikti užklausą taip pat ir kaimyninėse šalyse. Papildomoje užklausos lentelėje, atitinkamai anglų ar rusų kalbomis, galima suvesti duomenis apie ieškomą detalę.  

 

– Taigi, jūsų sukurta sistema leis išvengti tiesioginių skambučių autodalių pardavėjams?

 

– Skambutis yra akmens amžiaus reliktas – atėjo laikas išgryninti sistemą. Šiame XXI-ame amžiuje tam yra visi įrankiai: pajėgus internetas, paketiniai duomenys.

 

Vartotojai, šiuo atveju vairuotojai, sparčiai keičia įpročius. Paklausa „Bumfix“ sistemos atsiradimui kilo būtent iš jų. Pardavėjai, norėdami išlikti konkurencingais rinkoje, turi prisitaikyti prie pasikeitusių vartotojų poreikių.

 

Neabejoju, kad daugeliui vairuotojų yra tekę girdėti ar susidurti su „nepatenkinto pardavėjo sindromu“, o neretai ir išklausyti moralą dėl naudojimosi nuosavu automobiliu. Tai nėra priimtina.

 

Tiesioginis bendravimas yra labai sudėtingas ir aukšto profesionalumo lygio reikalaujantis procesas. Telefonu bendraujantis darbuotojas turi sugebėti operatyviai atsakyti į visus klientui kylančius klausimus, suteikti reikiamą informaciją, pasižymėti kantrybe ir mandagiai bendrauti. Šiandien žmonėms, dirbantiems transporto sektoriuje, reikia gerokai pasitempti.

 

Atliktos apklausos parodė, kad ypatingai „gyvu“ bendravimu su transporto detalių pardavėjais yra nepatenkintos vairuotojos moterys.

 

– Ar „Bumfix“ sistema nukreipta būtent į jas?

 

– Ne, tačiau, moterys, vairuojančios automobilius, itin dažnai susiduria su nemandagiais automobilių detalių pardavėjais, dėl to sugedusios detalės paieška joms sukelia nepageidaujamą stresą. „Bumfix“ sistema užtikrina patogų ir priimtiną jų automobilių sukeliamų problemų sprendimo būdą. Esame įsitikinę, kad  vairuotojos moterys yra pakankamai savarankiškos ir geba pačios pasirūpinti savo transporto priemonės detalėmis.

 

Tam, kad autodetalių tiekėjas nesusidarytų išankstinės nuomonės, sistema neleidžia matyti kliento lyties ir kontaktinių duomenų. Siekiant išlaikyti aukštą bendravimo kultūros lygį, naudotojų kontaktai bus atskleidžiami tik po kurio laiko.

 

– Kodėl prie jūsų projekto turėtų jungtis tiekėjai, vis dar mėgstantys kilnoti telefono ragelius?

 

– „Bumfix“ projektas orientuotas tiek į didmeninės prekybos įmones, tiek ir į mažmenininkus – didelį dėmesį skirsime visiems sistemos vartotojams.

 

Pardavėjai, užsiregistravę mūsų tinklalapyje, galės paprastai ir patogiai valdyti savo turimos produkcijos pokyčius bei reaguoti į gaunamas užklausas. „Bumfix“ projektas patogus tuo, kad pardavėjai, pažymėdami savo turimos transporto priemonės markę, modelį, metus bei dalių kategoriją, nurodo informaciją, pagal kurią automatiškai atrenkamos jiems siunčiamos užklausos.

 

Pardavėjams yra suteikiama galimybė patiems nuspręsti, kokiu mastu jie nori dirbti ir kokio pasiekiamumo siekti.

 

– Ar veiklą vykdysite tik Lietuvoje? Į kokias transporto priemones nukreipta jūsų sukurta detalių paieška?

 

– Kol kas mūsų vykdoma veikla apima Pabaltijo rinkas. Startavome su detalių paieška lengviesiems automobiliams, mikroautobusams, motociklams ir sunkvežimiams.

 

– Ar „Bumfix“ projekto ateities vizija – savotiškas autodetalių paieškos google?

 

– Dabar taip teigti gal kiek per drąsu, tačiau planų išties turime didelių. Esame paruošę tokius sistemos naujinius, kurie išskirs mūsų produktą ne tik Lietuvos ir Pabaltijo rinkose, bet ir pasauliniu mastu.

 

Ateityje „Bumfix“ sistemos vartotojams bus suteikta galimybė  dėl detalės paieškos kreiptis ne tik į vietinius ar kaimyninius pardavėjus, bet ir į veikiančius visoje Europoje. Tokia paieška bus skirta labiau išskirtiniams automobiliams, kuriems surasti detales yra labai sudėtinga. Nebeliks sienų ir atsiras galimybė savo užklausą išsiųsti ne 50-iai, ne 100-ui, o 500-ams pardavėjų.

 

– Kas laukia „Bumfix“ naudotojų artimiausioje ateityje?

 

– Pirmasis „Bumfix“ sistemos naujinys jau pasiekė vartotojus. Detalių paieškos sistemą papildėme transporto priemonių supirkimo (transporto utilizavimo) bendra sistema. Vartotojui informaciją, kad automobilis yra nebereikalingas, užteks patalpinti „Bumfix“ svetainėje, o naują savininką ar perėmėją suras pati sistema.

 

Tokiu būdu žmogus išvengs ilgai trunkančių paieškų, norint parduoti nebenaudojamą transporto priemonę ar surasti jai naują savininką. 

 

PRANEŠIMĄ PASKELBĖ: MINDAUGAS GADEIKIS, UAB „E. BUMAS“

Facebook komentarai
Back To Top });}(jQuery));