skip to Main Content

 

 

Leverkuzenas, Vokietija, liepos 10 d. „Mazda Motor Corporation“ įžengė į dešimtąjį pardavimo apimčių augimo ketvirtį Europoje iš eilės. Antrąjį šių metų ketvirtį pardavimo apimtys didėjo 13% ir siekė 47 232 parduotų vienetų. „Mazda“ augo sparčiau nei visos Europos automobilių rinkos augimo (8,8 proc.) vidurkis.

„Mes esame itin patenkinti „Mazda“ progresu Europoje nuo tada, kai į rinką buvo išleisti mūsų naujos kartos modeliai. Ir tai tik pradžia – visiškai naujas „Mazda CX-3” vos spėjęs debiutuoti jau spėjo viršyti mūsų lūkesčius, o MX-5 taip pat rengiasi rinkos šturmui“, – teigė „Mazda Europe“ pardavimų viceprezidentas Martijnas ten Brinkas.

Didžiausiu populiarumu „Mazda“ mėgavosi Ispanijoje, kur antrąjį šių metų ketvirtį buvo užfiksuotas net 45% augimas. Kitos rinkos, kuriose buvo pasiektas dviženklis augimas, yra Italija (35%), Nyderlandai (21%), Lenkija (20%) bei Jungtinė Karalystė (19%).

Visiškai nauja SKYACTIV technologijų koncepcija  bei KODO – judėjimo sielos – dizaino kalba padėjo „Mazda Motor Corporation“ paversti šias naujoves į spartų pardavimo augimą bei pelną. Kompanijos europinis automobilių pardavėjų tinklas toliau sėkmingai pritraukia naujus klientus. Prėjusį ketvirtį itin pasižymėjo „Mazda2” modelis, kurio pardavimo apimtys augo 57%. Birželį šis modelis užfiksavo įspūdingą 93% metinį augimą.

Birželio 19-ąją rinkai pristatytas visiškai naujas kompaktinis miesto visureigis CX-3, atrodo, taps dar viena sėkmės ikona sparčiai augančiame segmente. Itin karštas naujos kartos rodsteris „Mazda MX-5” į Europą atvyksta jau rugpjūtį. Tuo metu „Mazda Motor Corporation“ Europos rinkai bus pristačiusi net septynis naujus modelius per mažiau nei dvejus metus.

Lietuvoje „Mazda“ pardavimai taip pat pastebimai augo: smarkiai atnaujinti Mazda6 ir CX-5 modeliai ir visiškai naujas Mazda2 debiutavo dar balandžio mėnesį, o naujausias gamoje modelis CX-3 bendrame „Mazda“ pardavimų skaičiuje sudarė kone 40%.  Pardavimų apimtys, lyginant su praėjusių metų tuo pačiu laikotarpiu, augo beveik ketvirtadaliu.

Apie „Mazda Motor Corporation“

Japonijos automobilių koncernas „Mazda Motor Corporation“ savo veiklą pradėjo kaip kukli „Toyo Cork Kogyo Co. Ltd.“ bendrovė 1920 metais. Pirmąją transporto priemonę pagamino 1931 metais – tai buvo triratis prekių išvežiojimui skirtas motociklas. Pirmąjį automobilį „Mazda“ pagamino 1960-aisiais. 1967 metais pradėjo pirmojo automobilio su rotoriniu varikliu gamybą. Šiuo metu gamina lengvuosius ir komercinius automobilius bei jų komponentus trijose gamyklose Japonijoje, taip pat JAV, Kinijoje, Taivane, Tailande, Filipinuose, Zimbabvėje, Pietų Afrikos Respublikoje, Ekvadore ir Kolumbijoje. Koncerne dirba daugiau nei 38 tūkst. žmonių, jo pardavimai viršija 77 mlrd. litų. 

Apie „Inchcape Motors“ 

„Inchcape Motors“ yra įgaliotasis „Mazda“ atstovas Lietuvoje.

Viena didžiausių pasaulyje automobilių prekybos bendrovių Lietuvoje veikia nuo 2007 metų, kai kartu su partnere bendrove „Vitvela“ Vilniuje įsteigė UAB „Inchcape Motors“. Šiandien „Inchcape Motors“ yra didžiausia automobilių prekybos bendrovė, atstovaujanti automobilių „Ford“, „Hyundai“, „Jaguar“, „Land Rover“, „Mazda“ ir „Mitsubishi“ automobilių gamintojus.

170 metų sėkmingai veikianti „Inchcape“ 26 pasaulio valstybėse verčiasi naujų ir naudotų automobilių prekyba, prekyba atsarginėmis dalimis, techniniu aptarnavimu, finansavimu ir draudimu.  „Inchcape“ siekia tapti labiausiai į klientą orientuota automobilių prekybos kompanija. „Inchcape“ akcijomis prekiaujama Londono akcijų biržoje nuo 1958 metų. Įmonėje dirba maždaug 14 300 žmonių, jos centrinė buveinė įsikūrusi Londone. 

 

Ramojus Motuzas

Jaunesnysis projektų vadovas

UAB „Publicum FComm“

Facebook komentarai
  • Auto
Back To Top