skip to Main Content

Sklaidome mitus: ar tikrai vienos seniausių pasaulio oro kompanijų primena prieštvaninius laikus?

Ar žinote, kad viena seniausių pasaulio oro bendrovių buvo ir tebėra rusų „Aeroflot“? Kompanija pradėjo skraidinti keleivius lėktuvais 1923-iaisiais – praėjus vos 13-ai metų nuo pirmųjų oro skrydžių… dirižabliais?!. 

Nors Sovietų Sąjunga seniai žlugo, „Aeroflot“, kaip viena reprezentatyviausių to meto bendrovių, tebėra apaugusi kultūriniais, buitiniais ano meto gandais. Kaip viskas yra iš tikrųjų, Maskvoje aiškinosi pigių skrydžių rezervavimo ir pardavimo sistemos „Skrendu.lt“ atstovės Akvilė Pranckevičiūtė ir Gabrielė Gudaitytė. 

Beje, jei patiems sovietmečio realijų patiri neteko, tai iš toliau pateiktų mitų galima susidaryti bent šiokį tokį vaizdą apie legendomis apipintą to meto aptarnavimo sektorių. 

 

1 mitas: piktos stiuardesės 

Ar jos visos – iš modelių agentūros? 

Faktas: šis mitas kilo iš legendinio sovietinio aptarnavimo, kuomet pardavėja buvo dievas ir jei jai nepatikdavo tavo veido išraiška, tai net ir išstovėjęs kelias valandas eilėje galiausiai būdavai iškoneveiktas ir dūlindavai į namus… tiesiog tuščiomis. Mūsų dienomis neįsivaizduojama situacija, tiesa? Tuo tarpu lipantys į „Aeroflot‘o“ lėktuvus vis dar gūžčioja pečiais tikėdamiesi panašaus aptarnavimo. 

Pasak A. Pranckevičiūtės ir G. Gudaitytės, oro linijų skrydžių palydovės atrodo tarsi ką tik nuo podiumo nužengę modeliai – nepriekaištingos išvaizdos, ypač galantiškos ir spinduliuojančios preciziškumu. „Į priekį skridome verslo klase, atgal – ekonomine, tad galime drąsiai pasakyti, jog abiejų skrydžių metu aptarnavimas buvo puikus“, – malonia patirtimi dalijosi moterys.

 

2 mitas: skraidoma senais rusiškais lėktuvais

Jūs gal juokaujate? 

Nors paskraidyti 1923 m. orlaiviu būtų įdomu ne vienam ekstremalių pojūčių mėgėjui, vis dėlto tokios egzotikos nebepatirsite. 2014 m. duomenimis, vidutinis oro linijų lėktuvų amžius siekė 4 metus. Didžioji dalis lėktuvų yra naujos kartos orlaiviai ir atrodo lyg ką tik išstumti iš gamyklos: blizgantys, novatoriško dizaino, ypač grakščių formų, atitinkantys visus aukščiausius ekologijos ir garso standartus. „Skrydžio metu skaitėme naujausią kompanijos žurnalą – inovatyvus, šiuolaikiškas, kupinas įdomaus turinio, tad galite būti tikri, jog kelionė neprailgs“, – sakė pigių lėktuvo bilietų rezervavimo sistemos atstovės.

 

3 mitas: visi kalba tik rusiškai 

Would you like a glass of water? 

Nors didžiųjų pasaulio valstybių gyventojams būdinga manyti, kad jų kalba šneka visi, todėl jiems patiems laužyti liežuvio kita kalba neverta, vis dėlto jaunosios kartos rusėms stiuardesėms, keliaujančioms po visą pasaulį, tas nebuvo nebūdinga. „Nors pačios rusų kalba daugiau suprantame nei kalbame, įdomumo dėlei skrydžių Vilnius–Maskva–Vilnius metu stengėmės palaikyti pokalbį rusiškai. Tiesa, likome maloniai nustebintos, kadangi skrydžio palydovės Marina, Jekaterina, Liubov ir Julija demonstravo puikias anglų kalbos žinias ir pradėdamos pokalbį nuolankiai tūptelėdavo. Įsitikinome, kad orlaivio įgula – labai šilti žmonės, leidžiantys visiškai atsipalaiduoti skrydžio metu net jei kalbi vien tik lietuviškai“, – pasakojo „Skrendu.lt“ atstovės.

4 mitas: neduoda maisto

Tik paspauskite mygtuką 

Taip jau yra kad keliautojams iš Lietuvos šis klausimas – itin aktualus. Tačiau maitinimo buvimo arba ne klausimas, o tiksliau – vienam davė, o kitam – ne kompleksas atsiradęs jau ne nuo sovietinių, o nuo dabartinių laikų, kuomet pigios skrydžio linijų bendrovės duoda daugių daugiausia žemės riešutų, o transatlantinės ar brangesnės maitina taip, kad dar kartą su ta kompanija norėtum skristi vien dėl maisto. 

A. Pranckevičiūtė pasakojo, kad skrydžio metu Vilnius-Maskva keleiviai buvo nemokamai vaišinami kava, arbata bei užkandžiais – sumuštiniais, bandelėmis. Norintiems šilto maisto už papildomą mokestį tereikia paspausti skrydžio palydovo ikonėle pažymėtą iškvietimo mygtuką ir mėgautis gastronomija ore: aromatingi troškiniai, įvairių tipų makaronai ar gomurį lepinantys blyneliai džiugins ir neleis likti alkaniems.

5 mitas: skrenda vien tik buvusios TSRS kryptimis

Į Los Andželą ar į Niujorką? 

Šiandien „Aeroflot“ kompanija skraidina net į 50 pasaulio šalių. O skrydis Vilnius–Maskva yra vienas patogiausių variantų tiems, kurie nori greičiau ir pigiau pasiekti Azijos šalis. Šios oro linijos suteikia galimybę už gana žemą kainą keliauti į Ameriką, Karibų jūros regioną – Kubą. Pavyzdžiui, į pastarąją pirmyn ir atgal galima nuskristi tik už 700 eurų.

„Ši oro linijų bendrovė taip pat yra pakankamai lanksti bilietų keitimo ar skrydžio datos keitimo atžvilgiu, tam tikrais atvejais bilietą galima net grąžinti. Manau, kad „Aeroflot“ jau pakankamai nutolę nuo TSRS laikų etikečių. Tai įrodo ir oro linijų narystė viename didžiausių pasaulyje oro linijų bendrovių aljanse „Sky Team“, – sakė G. Gudaitytė.

PRANEŠIMĄ PASKELBĖ: – -, UAB „VIP VIEŠOSIOS INFORMACIJOS PARTNERIAI“

Facebook komentarai
Back To Top