skip to Main Content

Opel“ užfiksavo rekordinius lengvųjų komercinių automobilių pardavimus nuo 2008 metų

 

2015-07-15

 

 Atgal į apžvalgą …

Print Print   |   Send Email  |    Word   |   Share Add This   | 

Augimas: žymiai išaugo rinkos dalis ir registracijų skaičius.

„Movano“, „Vivaro“, „Combo“ ir „Corsavan“ pardavimų rodiklių šuolis aukštyn.

Ambicingi tikslai: nauja sėkminga lengvųjų komercinių transporto priemonių strategija.

Riuselsheimas. „Opel“ lengvųjų komercinių transporto priemonių (LCV) registracijų skaičius per pirmąjį šių metų pusmetį, lyginant su tuo pačiu periodu 2014 m., pakilo 25 proc. Paskutinį kartą tokie pardavimai buvo užfiksuoti prieš septynerius metus. Per pirmąjį šių metų pusmetį iš viso buvo užregistruota 51 500 „Opel“ lengvųjų komercinių transporto priemonių. Rinkos dalis pakilo 0,56 punkto – iki 4,03 proc.

 

Visi „Opel“ lengvųjų komercinių automobilių modeliai gali didžiuotis išaugusiais pardavimais. „Movano“ pardavimai didėjo 34 proc. (iki 10 000 vnt.) bei padėjo šiam modeliui pasiekti rekordinius rodiklius vertinant pardavimus ir rinkos dalį.

 

Šį modelį vejasi „Vivaro“, užfiksavęs 27 proc. pardavimų augimą (29 000 parduotų vnt.) bei geriausius registracijų ir rinkos dalies rodiklius savo istorijoje. „Combo“ pardavimai pakilo 15 proc. (9 500 vnt.). Tai geriausias šio modelio rezultatas nuo 2011 m. Neseniai pristatyto „Corsavan“ pardavimai padidėjo 14 proc. Kompanija pardavė apie 3000 šių modelių.

 

„Pirmojo pusmečio rezultatai rodo, kad mūsų lengvųjų komercinių automobilių strategija yra veiksminga. Atnaujintas „Movano“ ir naujasis „Vivaro“ suteikė mūsų naujai suburtai LCV komandai tobulą platformą verslui vystyti“, – sakė „Opel/Vauxhall“ komercinių transporto priemonių direktorius Steffenas Raschingas.

 

Per pirmąjį šių metų pusmetį geriausių rezultatų „Opel“ pasiekė Suomijoje, Rumunijoje ir Šveicarijoje. Aukščiausi rodikliai nuo 2011 metų užfiksuoti Norvegijoje, Portugalijoje, Vokietijoje bei Jungtinėje Karalystėje. Iš viso „Opel“ rekordines registracijų aukštumas pasiekė daugiau nei 22-ose Europos rinkose. Riuselsheime registruoto prekinio ženklo rinkos dalis išaugo 20-yje Europos rinkų.

 

Lengvųjų komercinių transporto priemonių pardavimų stiprinimas yra pagrindinis raktas į „Opel DRIVE 2022“ pardavimų augimo plano sėkmę. „Opel“ tikisi, kad iki 2022 metų lengvųjų komercinių automobilių (LCV) pardavimai išaugs nuo 80 000 vnt. 2013 m. iki 150 000 vnt.

 

Kontakt:

Novák, Beáta

PR Manager

+36 23 446 650

+36 70 457 61 96

beata.novak@gm.com

Facebook komentarai
  • Auto
Back To Top