skip to Main Content
VRK, vadovaujama L. Matjošaitytės, suįžūlėjo
2020 m. gruodžio 10 d. Lietuvos Respublikos vyriausioji rinkimų komisija priėmė sprendimą Nr. SP-316, kuriuo nusprendė įpareigoti „Drąsos kelias“ politinę partiją 823,99 Eur per 20 darbo dienų pervesti į valstybės biudžetą dėl politinės reklamos leidinyje „Darbininkų balsas“ paskelbtų publikacijų ir skelbimų.
VRK sprendimas yra neteisėtas ir nepagrįstas.
1. „Drąsos kelias“ politinė partija nesiuntė leidiniui „Darbininkų balsas“ jokios informacijos, jokių straipsnių apie partiją, rinkimus ar jos kandidatus.
2. „Drąsos kelias“ politinė partija neprašė „Darbininkų balsas“ spausdinti straipsnių.
3. Leidinio „Darbininkų balsas“ sklaida yra labai maža – vos keli šimtai egzempliorių tiražas.
4. Leidinys „Darbininkų balsas“ platinamas nemokamai.
5. LRT, Lietuvos rytas, TV3 ir kitos žiniasklaidos priemonės nuolatos prieš rinkimus spausdino įvairių politikų interviu ir straipsnius, tačiau jos nebuvo nubaustos.
6. Pagal rinkimų įstatymą visi kandidatai yra lygūs, o pagal VRK 2018 m. birželio 19 d. sprendimu Nr. Sp-75 patvirtintas politinės reklamos skleidimo rekomendacijas žiniasklaida negali sudaryti išskirtinių sąlygų kuriai nors politinei partijai ar kandidatui. „Delfi“ skyrelyje „Politiko akimis“ prieš rinkimus buvo išspausdinta 13 R. Lopatos, 12 L. Kasčiūno, 11 V. Čmilytės Nilsen, 11 A. Armonaitės, 10 M. Puidoko, 8 A. Kubiliaus, 7 R. Žemaitaičio ir daug kitų politikų straipsnių. Tokia pati situacija buvo ir su kitomis žiniasklaidos priemonėmis: Lietuvos rytas, LRT, TV3 ir dar daug kitų, tačiau VRK jų nenubaudė.
7. „Drąsos kelias“ politinė partija baudžiama už straipsnius apie ją ar jos kandidatus, kurių ji neužsakė.
Facebook komentarai
Back To Top });}(jQuery));