skip to Main Content

„Maxima“ nusitaikė į gurmanus

Lietuvoje daugėja aukštą maisto kokybę vertinančių ir gurmaniško maisto galinčių įsigyti žmonių. Neseniai brandinta lietuviška jautiena kepsniams pradėjęs prekiauti prekybos tinklas „Maxima“ pastebi, kad šiemet gurmaniškas prekes nuolat perkančių pirkėjų skaičius išaugo 7 procentais. Šių pirkėjų krepšeliuose gurmaniškos prekės sudaro net kiek daugiau nei pusę visų pirkinių.

 

„Mūsų parduotuvėse lankosi labai skirtingų poreikių ir galimybių pirkėjai, dėl to mes nuolat atnaujiname savo asortimentą, kad atitiktumėme šiandieninius jų poreikius. Pastaruoju metu pastebime, kad pirkėjų krepšeliuose prekių skaičius neauga, tačiau į juos dedamos aukštesnės kokybės prekės. Vis daugiau mūsų pirkėjų išbando ir pačios aukščiausios kokybės, gurmaniškus, gaminius – tiek lietuviškus, tiek atvežtus iš svetur. Matydami tokių gaminių poreikį, pastaruoju metu gana smarkiai praplėtėme ir pasirinkimą“, – sako „Maxima LT“ komercijos vadovas Paulius Dambrauskas.

 

Pasak jo, šiandien „Maxima“ aukščiausios kokybės prekių pasirinkimas beveik nenusileidžia specializuotų parduotuvių pasiūlai. Bent didesnėse tinklo parduotuvėse stengiamasi pasiūlyti platų populiariausių aukštesnės kokybės prekių pasirinkimą – mėsos, žuvies ir jūros gėrybių, sūrio, užkandžių ir tauresnių gėrimų. Siekiama, kad pirkėjams nereikėtų bėgioti per kelias specializuotas parduotuves, o viską, ko reikia, jie galėtų patogiai ir greitai įsigyti vienoje.

 

Tinklo parduotuvėse yra ir tokių aukštos kokybės prekių, kurių kitos prekybos vietos šalyje nesiūlo. Pavyzdžiui, makaronų gamintojo „Agnesi“ gaminiai, alyvuogių aliejus „Filippo Berio“, saulėje džiovinti pomidorai ir alyvuogės „Bonta Di Puglia“, šokoladas „Gourmette“ ir kiti. Viena didžiausių prekybos tinklo „Maxima“ naujovių – brandinta aukščiausios kokybės lietuviška jautiena „Maximos“ parduotuvėse.

 

Tiesa, kol kas pastebimas aukščiausios kokybės gaminių sezoniškumas – žmonės linkę tokias prekes daugiau pirkti šventiniu laikotarpiu – prieš Velykas ar Kalėdas, taip pat kai jiems taikomos nuolaidos. Pavyzdžiui, brangesnių, retesnių rūšių mėsos, tokios kaip triušienos, avienos, veršienos, brandintos jautienos, pirkėjai „Maximos“ parduotuvėse dažniausiai perka ketvirtadieniais, kai tinklo parduotuvėse visai šviežiai mėsai taikoma 20 proc. nuolaida.

 

Šiuo metu Lietuvoje veikia 239 „Maxima“ parduotuvės, kuriose dirba daugiau nei 16 tūkst. darbuotojų ir kasdien apsilanko daugiau nei 550 tūkst. pirkėjų. Lietuvos vartotojų nuomone, parduotuvių tinklas „Maxima“ yra geriausias kokybės pavyzdys ir simbolis, vertinant Lietuvos rinkoje siūlomus produktus bei paslaugas. Tokius rezultatus atskleidė tarptautinės Ciuriche (Šveicarija) įsikūrusios organizacijos ICERTIAS („International Certification Association GmbH“) šių metų vasario mėnesį Lietuvoje atliktas tyrimas „QUDAL – QUality meDAL“.

Facebook komentarai
Back To Top