skip to Main Content

„Lidl“ Lietuvoje atidaro naujojo dizaino parduotuves

Nors nemažai tautiečių yra lankęsi „Lidl“ parduotuvėse kitose šalyse, š.m. birželio 2-ąją Lietuvoje duris atversiančios prekybos tinklo parduotuvės žada kitokią patirtį – ir ne tik dėl lietuviškų iškabų bei etikečių, bet ir dėl modernios dizaino bei prekybos koncepcijos.

 

„Lidl“ pagrindiniai siekiai – siūlyti pirkėjams optimalų prekių asortimentą, užtikrinti patogumą ir malonius įspūdžius apsiperkant, tapti perspektyvia ir komfortiška darbo vieta personalui bei būti draugiškiems aplinkai. 

 

„Naujoji „Lidl“ parduotuvių koncepcija leidžia visa apimtimi įgyvendinti mūsų prekybos centro verslo principą – siūlyti geriausią kainos ir kokybės santykį“, – teigė Radostin Roussev-Peine, UAB „Lidl Lietuva“ generalinis direktorius. Jo teigimu, „Lidl“ kainas lemia trys svarbiausi veiksniai: dideli prekių kiekiai, užsakomi iš patikimų tiekėjų, efektyvūs procesai ir kruopščiai apgalvotas produktų pristatymas.

 

Nuolatinį „Lidl“ asortimentą Lietuvoje sudaro daugiau nei 1 600 įvairių prekių, kurių dauguma yra privatūs prekės ženklai. Tai „Lidl“ užsakymu pagaminti maisto produktai ir ne maisto prekės. Jų kokybė griežtai kontroliuojama pagal vieningus prekybos tinklo standartus. Be tarptautinio asortimento prekių, Lietuvos parduotuvėse bus ir šakočių bei kibinų, šašlykų, lietuvių mėgstamų skonių padažų bei kt. 

 

Šalies pirkėjai jau netrukus galės įvertinti kasdien į „Lidl“ parduotuves pristatomų šviežių maisto produktų pasiūlą: „Lidl“ pieno produktų, šviežios mėsos, daržovių ir vaisių, paragauti keliskart per dieną parduotuvėje kepamos duonos bei bandelių ir nusipirkti kavos išsinešti. 

 

Baigiamoji stotelė apsiperkant – modernios „Lidl“ kasos, įrengtos taip, kad pirkėjai galėtų greitai atsiskaityti, o kasininkai – patogiai atlikti darbą. „Lidl“ rūpinasi, kad personalas jaustų motyvaciją atskleisti save ir tobulėti: darbui skirtą laiką objektyviai fiksuoja elektroninė apskaitos sistema, lankstus grafikas suteikia galimybę derinti jį su asmeniniais planais, racionaliai suplanuotuose parduotuvių pastatuose darbuotojams įrengtos poilsio erdvės su virtuve.

 

„Lidl“ parduotuvės pastatytos iš patvarių medžiagų, erdvios ir šviesios. Vadovaujantis bendrovės praktika, jos vertinamos pagal tarptautinę tvariųjų pastatų sertifikavimo sistemą „BREEAM In-Use“, kuri atspindi statinio energinį efektyvumą, palankumą aplinkai bei komfortą. Didžioji dalis netrukus duris atversiančių „Lidl“ parduotuvių jau yra gavusios sertifikatą, trys šiuo metu yra audituojamos.

 

Prie parduotuvių įrengtos erdvios automobilių aikštelės su daugiau kaip 120 vietų, dviračių stovai, stoginės pirkinių vežimėliams. „Lidl“ parduotuvės – draugiškos šeimai: tėvelių su mažyliai patogumui čia yra vežimėlių su laikikliais lopšiams, o higienos patalpose įrengtos erdvės mamoms su kūdikiais.

 

Vienas iš „Lidl“ prioritetų – atsakingas požiūris į gamtą bei atliekų rūšiavimą, kuris propaguojamas tiek kolektyve, tiek bendruomenėje. Parduotuvių vestibiuliuose įrengtos vadinamosios „Ekostotelės“, kuriose taromatus su bekontakčiais praustuvais papildo įmontuoti atliekų rūšiavimo skyriai. Parduotuvėse veikia tualetai. 

 

Apie „Lidl“

 

„Schwarz“ įmonių grupė, kuriai priklauso „Lidl“ parduotuvės, yra viena iš pirmaujančių mažmeninės prekybos maisto produktais įmonių Vokietijoje ir Europoje. Šiuo metu „Lidl“ veikia 29-iose šalyse. Tinklo parduotuvės veikia 26-iose šalyse. Lietuvoje, Serbijoje ir JAV „Lidl“ atstovauja vietiniai darbuotojai. Europoje „Lidl“ valdo per 10 000 parduotuvių tinklą ir daugiau kaip 140 prekių paskirstymo centrų. „Schwarz“ įmonių grupės darbuotojų skaičius per 2015 finansinius metus, lyginant su praėjusiais, išaugo 

7,14 proc. ir šiuo metu siekia apie 375 000. Prekybos tinklas „Lidl“ iš viso turi daugiau kaip 200 000 darbuotojų. „Schwarz“ įmonių grupės apyvarta 2015 finansiniais metais, lyginant su ankstesniais, išaugo 8 proc. ir pasiekė 85,7 mlrd. eurų. Nurodytu laikotarpiu įmonių grupė investicijoms skyrė 5,2 mlrd. eurų.„Lidl“ prekybos tinklo apyvarta 2015 finansiniais metais pasiekė 64,6 mlrd. eurų. 

 departamento vadovė

Facebook komentarai
Back To Top