skip to Main Content

Lėktuvams reikia dangaus

„Vikipedijoje“ profesionalumas apibrėžiamas kaip ypatingas žmonių gebėjimas sistemingai, efektyviai ir patikimai vykdyti profesinę veiklą pačioms įvairiausiomis sąlygomis. Kitaip tariant, tai ne tik išsamios žinios ir patirtis konkrečioje srityje, tai ir mokėjimas susiklosčius nestandartinei situacijai rasti tokią išeitį, kad rezultatas būtų kuo geresnis. Todėl pasirinkdami dirbti su profesionalais jūs gaunate garantiją, kad jums bus pasiūlytas originalus sprendimas net esant kebliausiai užduočiai.

Nuolatinis „AsstrA“ klientas kreipėsi su prašymu nugabenti kolekcinių lėktuvų modelių partiją iš Bangladešo į Rusiją. Pagal specifikaciją krovinys buvo standartinis ir nepavojingas, bendrasis svoris 1 tona. Tačiau gaminiai labai trapūs, jų saugumą galima užtikrinti tik kruopščiai supakavus ir atidžiai kontroliuojant krovinio gabenimą kiekviename etape. „AsstrA“ komanda įvertino minėtas krovinio savybes bei pristatymo terminus ir planavo krovinį gabenti oro transportu. O jei pabandžius gabenti lėktuvus jūrų transportu?

„Šiuo maršrutu seniai ir sklandžiai gabename kliento krovinius. Nebuvo jokių ženklų, kad kils nenumatytų sunkumų, tačiau nuo žmogiškojo faktoriaus niekas neapdraustas. Dėl krovinio siuntėjo klaidos krovinys buvo išplukdytas kita kryptimi – į Ukrainą“, – taip apie projektą pasakojo Liliya Yanushkevich, kompanijos „AsstrA“ konteinerių skyriaus specialistė.

Panikuoti nebuvo kada. Darnus įvairių kompanijos skyrių bendradarbiavimas užtikrino, kad problema buvo išspręsta laiku, krovinys pristatytas į paskirties vietą laikantis iš pat pradžių nustatytų pristatymo terminų. Honkongo uoste, į kurį laivas užsuko papildomai pasikrauti, kolekciniai modeliai buvo iškrauti ir nugabenti į laikino saugojimo sandėlį. Po to krovinys buvo pateiktas papildomoms muitinės procedūroms, patikrintas žymėjimas.

„Dalį krovinio būtina buvo skubiai pristatyti į paskirties punktą – į Maskvą. Negalėjome nuvilti kliento, todėl „AsstrA“ atstovas uoste kontroliavo, kad kolekcinių modelių partija būtų padalinta į dvi dalis. Pirmoji dalis toliau buvo gabenama jūrų keliais, o antroji buvo išgabenta oro transportu. Oro transporto skyriaus komanda operatyviai frachtavo vietą artimiausiame krovininiame lėktuve ir krovinys buvo sėkmingai išsiųstas į paskirties vietą. Lėktuvai atsidūrė ten, kur ir turėjo būti – danguje“, – pasakoja Liliya Yanushkevich.

„Dėkojame kompanijai „AsstrA“ už profesionalumą ir puikiai atliktą darbą“, – tokiais kliento žodžiais buvo baigtas lėktuvų gabenimo projektas.

PRANEŠIMĄ PASKELBĖ: ANASTASIIA ONOSHKO, ASSTRA ASSOCIATED TRAFFIC AG
Facebook komentarai
Back To Top