skip to Main Content

 

Kokie teismai toks ir teisingumas

 

Lietuvoje yra viena, nuo tarybinių metų užsikonservavusi, ne užtarnautai priveligijuota žmonių grupė. Ji neatsakinga niekam ir turi uždarą (kaip kokioje totalitarinėje sektoje) struktūrą. Tai teismai. Jie priima sprendimus pagal savo vidines, neskaidrias, sektos nustatytas taisykles ir tvarką. Jų aplinkoje esantys žmonės valdo firmas ir kuria nusikalstamas struktūras puikiai žinodami, kad teisėjų klanas juos apgins. 

 

 

Teisėjų sąstatas nuo sovietmečio nepakito. Visi tie Minsko milicijos mokyklos diplomus turintys ir sovietinę sistemą savo pseudomoksliniuose darbuose šlovinantys kadrai su dvasių iššaukėjais, iki šiol sėkmingai atstovauja komunistinės nomenklatūros interesus mūsų valstybėje.

 

Kėdainių teismo sprendimas dėl skubaus Kedžio dukrytės atidavimo motinai, kuri galimai suteneriavo dukros prievartavimui, dar kartą akivaizdžiai parodė, kad nomenklaturščikų kontroliuojami teismai gynė ir iki paskutinio atodūsio gins sovietinės nomenklatūros klaną ir jo turtinius/seksualinius interesus. Jau turbūt niekas iš mūsų nebegali suskaičiuoti, kiek bylų prieš sovietinės nomenklatūros prievartavimus, piktnaudžiavimus, vagystes sužlugdė, iki šiol KGB kontroliuojama, mūsų teisėtvarka. Kiek visokių neskaidrių ir kriminalinių dalykų per mūsų sovietinės nomenklatūros teismus yra įteisintą, paslėpta, pavogta ir išprievartauta. Niekas neturi jokios galimybės suvaldyti šį, nuo sovietmečio išlikusį komunistinės nomenklatūros ir KGB struktūros prieglaudos bastioną. Tik šio monstro pagalba sovietinė komunistinė-kgbistinė nomenklatūra tapo beveik nenugalima jėga mūsų valstybėje.

Tarybiniais metais buvo nustatyta tvarka, kad KGB atrenka ir kuruoja besimokančius teisėje studentus, todėl dabartiniai teisėjai tiesiog iš principo negali būti nešališki ir nepriklausomi žmonės. Atsižvelgiant į tai, nors ir pavėluotai, bet būtina pradėti iš pagrindų reformuoti mūsų teismų sistemą, nes tiktai tai galėtų išgelbėti mūsų valstybę nuo totalios komunistinės KGBistinės nomenklatūros savivalės ir šešėlinės valdžios. 

Kelias kaip tai padaryti yra paprastas ir kartu labai sudėtingas. 

Paprastas, nes yra keli pagrindiniai principai kurių reikėtų laikytis šioje reformoje, o sudėtingas šis kelias todėl, kad nomenklatūrinis klanas turi beveik absoliučią valdžią mūsų valstybėje.

Reformos principai butų penki:

Visų pirmą reikia įvesti teisėjų rinkimų apylinkėse tvarką tam, kad žmonės žinotų ir rinktų tuos kas priima sprendimus jų bendruomenės vardu.

Antra, būtinai reikia įvesti prisiekusiųjų teismo institutą tam, kad ne kažkoks uždaras komunistinis klanelis, o pati visuomenė realiai galėtų vykdyti teisingumą. 

Trečia, reikia įvesti apygardų teismų teisėjų renkamumą. Apygardos teisėjus rinktų, bendruomenių išrinktų apylinkių teisėjų visuotinis suvažiavimas. 

Ketvirtą, aukščiausiąjį teismą turėtų sudaryti lygiomis dalimis skirti teisėjai nuo Seimo, Prezidento ir Teisėjų visuotinio suvažiavimo. 

Ir penkta, konstitucinis teismas turi būti išformuotas, o jo funkcijos perduotos nuolatinei konstitucinei komisijai prie Lietuvos Respublikos Seimo, nes tik tautos atstovybė turi teisę aiškinti šį svarbiausią mūsų valstybės teisės aktą. Tam, kad ne keisti konstitucijos, komisiją galima būtų pavadinti – Konstitucinis teismas.

 

p.s. Tam, kad teismai tikrai pradėtų atstovauti mūsų bendruomenę, o ne

save pačius ir neaiškius mafijinius interesus, reikia nedelsiant pradėti reformą, nes teisingumas tai vienas iš pamatų ant kurių laikosi bet kokia valstybė ir bendruomenė. Jei nėra teisingumo, labai greitai nebebus ir valstybės. Aš meldžiuosi, kad Dievas palaimintu mūsų valstybę ir atsirastų bendruomenės lyderiai kurie pradėtų šią reformą.

V.Troščenka

Facebook komentarai
Back To Top