skip to Main Content
Karščiai nelepina, o šaldytuvų perkame dukart daugiau

Vasara karščiu nelepina, tačiau atšaldytų gėrimų ir ledų poreikis dėl to nemažėja. Gyventojai kaip niekad aktyviai perka visų rūšių šaldytuvus: tiek buitinius, tiek kelioninius ir automobilinius šaldytuvus, šaldiklius bei šaldymo dėžes. Internetinės parduotuvės „Pigu.lt“ duomenys rodo, kad vasarai įpusėjus visų rūšių šaldytuvų parduodama kelis kartus daugiau nei žiemos ir pavasario sezonais.

Vasarą – šaldiklių ir kelioninių šaldytuvų bumas

Vasarą itin pagyvėja prekyba šaldikliais, šaldymo dėžėmis ir kelioniniais šaldytuvais. Vos prasidėjus šiltajam sezonui, jų parduodama kelis kartus nei kitais metų laikais. Internetu per pirmus vasaros mėnesius šaldiklių ir šaldymo dėžių nupirkta 2,3 karto daugiau nei žiemos ir pavasario mėnesiais. Neatsilieka ir kelioninių bei automobilinių šaldytuvų, populiariausių tarp tolimųjų reisų vairuotojų, pardavimas. Jų jau parduota 2 kartus daugiau nei žiemą-pavasarį.

„Kelioniniai ir automobiliniai šaldytuvai bei šaldymo dėžės – vasaros sezono prekės, kurių pardavimui didelę įtaką daro orai. Kuo karščiau – tuo aktyviau gyventojai juos perka. Šiais metais stebime situaciją, kai vasarą dažniau norisi sušilti su arbatos puodeliu rankoje nei atsigaivinti atšaldytais gėrimais, tačiau šaldytuvai perkami dar aktyviau nei karštomis vasaromis. Jų pardavimas kelis kartus išaugo ne tik lyginant su žiemos ir pavasario mėnesiais, bet ir su praėjusių metų vasara“, – teigia „Pigu.lt“ rinkodaros direktorė Giedrė Vilkė.

Šaldytuvų ir automobilinių šaldytuvų kategorijose populiariausi ekonominės klasės šaldytuvai. Tiek pernai, tiek šiemet jų parduodama daugiausiai.

„Gyventojai kelioninius ir automobilinius šaldytuvus gali rinktis iš dviejų tipų: termoelektrinį arba kompresorinį. Termoelektrinių šaldytuvų veikimo principas paprastas – per besiliečiančius du skirtingus metalus yra paleidžiama elektros srovė. Priklausomai nuo jos krypties, šaldytuvas šaldo arba šildo. Termoelektriniai šaldytuvai yra lengvesni, juos patogiau nešioti, todėl puikiai tinka į kelionę susiruošusiai ar gamtoje poilsiaujančiai šeimai. Kompresoriniai šaldytuvai veikia panašiu principu kaip buitiniai šaldytuvai namuose. Juos mašinoje reikia įmontuoti taip, kad jiems tektų kuo mažiau vibracijos. Jie šaldo greitai ir gali palaikyti minusinę temperatūrą nepriklausomai nuo aplinkos, todėl yra rekomenduojami tolimųjų reisų vairuotojams, kuriems šaldytuvo nereikia nešiotis, tačiau reikia išlaikyti maistą šviežią ilgesnį laiką“, – pataria „G. Vilkė.

Ieško brangesnių ir daugiafunkcinių šaldytuvų

Vasarą gyventojai aktyviau atsinaujina ir šaldytuvus savo namuose. „Pigu.lt“ duomenimis, prasidėjus vasarai, buitinių šaldytuvų internetu gyventojai pirko 1,5 karto daugiau nei ankstesniais mėnesiais.

„Nuosekliai augantis buitinių šaldytuvų pardavimas rodo, kad gyventojai vis labiau pasitiki internetinėmis parduotuvėmis ir jose renkasi ne tik smulkias bei nedidelės vertės prekes, bet ir stambią buitinę techniką. Reaguodamos į gyventojų poreikius, internetinės parduotuvės stengiasi pasiūlyti kuo didesnę šaldytuvų įvairovę. Internetu parduodami ne tik gerai žinomų prekės ženklų, bet ir mažiau girdėtų, bet kainos ir kokybės santykiu pastariesiems nenusileidžiančių prekės ženklų šaldytuvai“, – priduria „Pigu.lt“ rinkodaros vadovė.

Auga ne tik šaldytuvų pardavimas, bet ir jų kokybės bei daugiafunkcionalumo poreikis. Populiariausios internetinės parduotuvės duomenys rodo, kad šiemet gyventojai renkasi brangesnius, aukštesnės energinės klasės A++ šaldytuvus.

Taip pat vis dažniau ieško papildomų funkcijų turinčius šaldytuvus. Populiariausi šaldytuvai, turintys „No frost“ (funkcija, neleidžianti susidaryti ledo sankaupoms ir palaikanti vienodą temperatūrą visuose šaldytuvo kampuose), „Fresh zone“ (išmaniai sukonstruotas stalčiukas laikyti mėsai ir žuviai, kuriame produktai ilgiau išlieka švieži ir nepraranda skonio), „Multi flow“ (visapusio vėsinimo sistema, pučianti šaltą orą į visas šaldytuvo lentynas ir palaikanti pastovią temperatūrą) funkcijas.

„Matome, kad kaina nebėra pagrindinis kriterijus, renkantis šaldytuvą. Šiais metais pardavėme net 3 kartus daugiau įmontuojamų šaldytuvų nei pernai, nors jie yra brangesni nei pastatomi šaldytuvai. Taip pat vis dažniau ieškoma šaldytuvo, turinčio kelias skirtingas išmanias funkcijas, leidžiančias sutaupyti sunaudojamos energijos kiekį bei išlaikyti maisto produktus ilgiau šviežius “, – sako G. Vilkė.

Apie „Pigu.lt“

„Pigu grupės“, valdančios internetines parduotuves „Pigu.lt“ Lietuvoje, „220.lv“ Latvijoje ir „Kaup24.ee“ Estijoje, konsoliduota 2014 m. apyvarta sudarė beveik 51 mln. Eur su PVM ir, palyginti su 2013 metais, augo 34 proc.

Daugiau informacijos:

 

Giedrė Vilkė

„Pigu.lt“ rinkodaros direktorė

Facebook komentarai
Back To Top