skip to Main Content

„Kalnapilio-Tauro grupė“ metus užbaigs padidinusi rinkos dalį

Vienos didžiausių Lietuvos alaus gamintojų „Kalnapilio-Tauro grupės“ alaus pardavimai kiekiu pirmąjį pusmetį, palyginti su sausiu-birželiu 2014 metais, augo 13 proc. – Lietuvoje padidėjo 9 proc., eksportas – 24 procentais.

 

Grupės apyvarta išaugo 1,4 proc. iki 2,623 mln. eurų. Grynasis pelnas padidėjo 53 proc. iki 926 tūkst. eurų.

 

„Į įrangos atnaujinimą šiemet investavome daugiau nei 2 mln. eurų, kad galėtume pasiekti užsibrėžtus ambicingus planus augti vietinėje ir užsienio rinkoje. Metus baigsime sustiprinę alaus gamintojo pozicijas Lietuvoje bei padidinę eksporto apimtis“, – sakė „Kalnapilio-Tauro grupės“ generalinis direktorius Marijus Kirstukas.

 

Grupė šiemet tikisi pasiekti maždaug 100 mln. litrų gamybos apimtis – beveik 30 proc. daugiau nei pernai.

 

„Įgyvendiname ambicingus tikslus augti namų ir eksporto rinkose. Prognozuojame, kad šiemet rinka augs maždaug 6-7 proc. ir turėtų grįžti į 2012 metų lygį, tačiau ketiname augti sparčiau nei rinka – tai padės pasiekti ir tikslingos investicijos“, – sakė M. Kirstukas.

 

 Anot jo, eksporto rinkose labiausiai augo grupės pardavimai į kaimynines šalis bei Ispaniją.

 

 „Ispanija yra viena iš pagrindinių eksporto rinkų – po Jungtinės Karalystės ir Airijos. Rusijoje pardavimai dėl rublio svyravimų šiek tiek smuko, tačiau kadangi ši šalis nepatenka tarp pagrindinių mūsų rinkų, reikšmingos įtakos grupės rezultatams tai neturės“, – teigė M. Kirstukas.

 

 Eksportas šiemet turėtų siekti apie 30 proc. grupės pardavimų.

 

„Mūsų grupei itin svarbu tai, kad fiksuojame atskirų prekių ženklų augimą – tiek „Kalnapilis“, tiek „Tauras“ stiprino pozicijas rinkoje ir padidino savo rinkos dalis. Pagal alaus kategorijas labiausiai į viršų kopia aukščiausios rūšies – premium alus. Pastebime tendenciją, kad vartotojai nuolat ieško naujų, išskirtinių alaus rūšių, eksperimentuoja. Ypač pasiteisino naujojo „Royal Select“ pristatymas, kuris bendrai visą mūsų premium produktų liniją „Select“ paaugino apie 10 proc.“, – teigė M. Kirstukas.

 

„Kalnapilio-Tauro grupė“ šiemet diegė įrenginius, leidžiančius gaminti mažesnėmis sąnaudomis ir taupiau naudoti energetinius išteklius – dėl efektyvesnių šaldymo procesų tikimasi per metus 8 proc. sumažinti elektros energijos sąnaudas, 2 proc. – vandens sąnaudas, sunaudoti mažiau plastiko.

 

PRANEŠIMĄ PASKELBĖ: GIEDRIUS GALDIKAS, UAB „VIP VIEŠOSIOS INFORMACIJOS PARTNERIAI“

Facebook komentarai
Back To Top });}(jQuery));