skip to Main Content
Kaip žlugdomas rėžimui nepaklūstantis verslas.
Tęsiame rubriką – kaip sunaikinti smulkaus verslo atstovus, kurie turi kitokią poziciją… Nepavykus tai padaryti per valstybines institucijas, žengiamas antras žingsnis – pajamų mažinimas. Šiandien gavome laišką iš partnerio Boltfood.be, kad jie vienašališkai nutraukia bendradarbiavimą su mūsų picerija.
Priežastys;
1. Mūsų picerijos aktyvumas platformoje yra tik 81.55% mūsų darbo laiko, nes rekomendacinis prašymas yra 84%. Ryškus rekomendacijos nevykdymas 🙂
2. Ši įmonė teigia, kad yra gavusi nusiskundimų dėl nepagarbaus mūsų personalo bendravimo su jų darbuotojais. Pirmą kartą apie tai girdime. Tai tas pats, kas coca-cola vairuotojas susipyktų su maximos sandėlininku ir jau nuo rytojaus maxima nebeprekiautų coca-cola.
3. Boltfood teigia, kad patyrė daugybę nepasitenkinimo iš savo klientų dėl vėluojančių užsakymų. Pažiūrėjus praeitos savaitės statistiką, klientų vertinimo skalėje mūsų maistas ribose tarp 1-5 balų surinko 4.82 įvertinimą. Ar nepatenkinti klientai gali palikti tokį aukštą balą?
Mūsų picerija turi geriausią vertinimą Šiaulių mieste. Visą mūsų su Bolt bendradarbiavimo laikotarpį iš jų nesame sulaukę nei vienos pretenzijos, nei pastabų, kad kažkas negerai. Patys gerai suprantate, kad versle visada ieškoma bendrų sprendimų, kompromisų. Šioje situacijoje viskas aiškiau negu aišku… Didelė kompanija išmeta mažą iš žaidimo… Patys suprantate, kas už tokių didelių įmonių stovi…
Koks paradoksas, kita išvežimų platforma su kuria bendradarbiaujame, neturi mums jokių pretenzijų.
Vadybininkės paprašius galimybės pabendrauti su Bolt vadovu, kad paieškoti bendrų sprendimų, gautas atsakymas raštu: “Tokios galimybės nėra, atsiprašau.”
Jūs dar tikite, kad gyvename laisvoje šalyje?
Facebook komentarai
Back To Top });}(jQuery));