Atviras N. Venckienės interviu: galėjau arba ginti prievartaujamą mergaitę, arba pamiršti. pasirinkau ginti

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 Rating 4.46 (12 Votes)

 

 

 


Atviras Venckienės interviu: ir darbą, ir karjerą praradau

 


naujienų portalas tv3.lt
Dar praėjusį mėnesį į Lietuvą grąžinta Neringa Venckienė. Moteris dar 2013 metais, kaip pati teigia, dėl politinio persekiojimo pasitraukė į JAV. Praėjo 6 metai, kol N. Venckienė atsidūrė Lietuvos teisėsaugos rankose ir stos prieš teismą dėl įvairių nusikalstamų veikų.

 


Pirmąjį išskirtinį ir išsamų interviu buvusi teisėja, Seimo narė davė TV3 televizijai - tai netiesa, nes interviu su N.Venckiene dar prieš savaitę spausdino 'Laisvas laikraštis". N. Venckienę kalbino žurnalistė Jolanta Svirnelytė.

Kaip jūs jaučiatės po visų kalėjimų, po visų tų metų, kuriuos praleidote ne Lietuvoje? Ką pirmiausia darėte grįžusi į Lietuvą?

Jaučiuosi gerai. Pirmiausia susitikau su savo tėvais. Su jais praleidau visas šias dienas.

Koks yra tas gyvenimas, kai nuo namų galite nutolti tik 500 metrų? Kaip jūs žinote, kur yra, o kur nėra tie 500 metrų? Kas ta apykojė ir kaip ji atrodo?


Apykoję aš jums rodžiau. Ji atrodo kaip laikrodis. Dabar, pradžioje, nelabai kur ir norisi eiti. Norisi leisti laiką su mama ir tėčiu. Vėliau bus galima prašyti prokuroro pakeisti tas sąlygas.

Ta istorija buvo tokia didelė ir skambi. Visa Lietuva buvo susiskaldžiusi. Ar jums pačiai negaila to, ką praradote? Praradote ir darbą, ir ramybę. Teko ir su vyru išsiskirti. Ką pati jaučiate?


Aišku, kad ir darbą, ir karjerą praradau. Ir mano tėvams buvo sunku – jie patys kelis kartus buvo nuteisti. Sūnus buvo dar visai mažas, bet variantai buvo tik du: arba ginti mergaitę, arba pamiršti, kad tokia gimė. Aš pasirinkau ginti.

Ir jūs to nesigailite?

 

Kai gerai apgalvoju, tai baisu, kas atsitiko, bet aš vis tiek daryčiau tą patį. Aš vis tiek ją ginčiau. Nes, kaip pagalvoji, buvo tik du variantai - arba ginti mergaitę, arba pamiršti, kad tokia yra gimusi. Aš pasirinkau ją ginti.  Manęs niekas niekada neįtikins, kad ji nebuvo prievartauta. Tie prievartautojai tikrai nėra mano mama, tėtis ar kaimynė.


Tėvai, siekdami jums pagelbėti, pardavė ir namą.

Ne dėl pagelbėjimo. Mums tas namas nereikalingas. Mano tėtis 81-erių metų amžiaus, o mama 76-erių. Jiems sunku namą prižiūrėti.

Ar dėl vyro neskauda širdies? Atrodėte tokia graži šeima.

Ne, po viso to skyrybos man buvo labai lengvos. Jis pasirinko kitą moterį.

Kaip jaučiasi jūsų dukterėčia? Gal bent jūsų tėvai bendrauja?

Ne, Stankūnaitė niekada neleido pasimatyti. Mano tėvai kreipėsi į teismą, bet teismas taip pat atmetė ieškinį. Mama 2014 metais spalio 14-ą dieną anūkę matė „Skype“ programoje. Man atrodo, kad jai nėra labai lengva pas Stankūnaitę, nes visas keturias valandas praverkė. Vėl pradėjo pasakoti, kad pas mamą ateina vyrai. Tada posėdis buvo nutrauktas, o po pusvalandžio teisėjas leido Černiauskui paskambinti. Visa ta situacija yra nenormali.


Jūs teisėja, Seimo narė, bet iš Lietuvos pabėgote ir slapstetės. Kodėl? Kodėl nepasitikėjote teisėsauga? Gi pati teisėja?

Aš manau, kad tie rezultatai, kurie yra dabar ir rodo, dėl ko aš nepasitikėjau. Aš nežinau ar tai mano nuojauta, ar teisinės žinios, bet aš jaučiau, kad mane persekios. Tai, kas dabar skelbiama viešai spaudoje – netiesa, kad iš trylikos nusikaltimų aš esu išduota dėl keturių. Generalinė prokuratūra kreipėsi dėl 39 nusikalstamų veikų. Reikia suprasti Generalinės prokuratūros darbo kokybę, jeigu dėl 39 nusikalstamų veikų aš buvau neišduota.

Tai, kas prokuratūros kalbama viešai, yra netiesa. 2017 metų gruodžio 1-ą dieną JAV valstybės departamentas surašė deklaraciją, kurioje iškart nurodė, kad dėl 19-os nusikalstamų veikų nesikreips į teismą. Dėl likusių kreipėsi į teismą. Teismas dar dėl 16-os neišdavė. Lieka tik gegužės 17-os įvykiai.

Teisininkai sako, kad jūs labai protinga teisininkė žinojo kur važiuoti. Kiekvienoje šalyje, kiekvienoje valstijoje yra skirtinga teisinė sistema ir būtent ten į nusikaltimus žiūri visai kitaip.

Lygiai tokia pat teisinė sistema ir faktiškai tokie pat nusikaltimai: šmeižtas, vaiko tvirkinimas, piktnaudžiavimas globėjos teisėmis. Tie visi dalykai Ilinojaus valstijoje taip pat traktuojami kaip nusikaltimai. Tai, ką Lietuvos prokurorai aprašė kaip nusikalstamą veiką – ta veika nėra nusikaltimas.

Kodėl pasirinkote JAV?

Nežinau, mano giminaičiai gyvena JAV, gal todėl. Aš manau, kad Europos Sąjungoje man būtų buvę geriau, nes JAV dėl politinio persekiojimo teismas nesprendžia. Europos Sąjungos šalyse dėl politinio persekiojimo sprendžia teismas.

Jūs dabar kreipėtės į JAV prašydama prieglobsčio politiniais motyvais. Kur tie politiniai motyvai?

Tokie nusikaltimai, kaip valstybės perversmas ar suvereniteto pažeidimas yra gryni politiniai nusikaltimai.

Jūs sakėte, kad galvojote, jog būsite persekiojama. Gal jautėte kažkokią grėsmė ar vyko kažkokie realūs dalykai?

Kai prokuratūra kreipėsi į Seimą dėl mano neliečiamybės panaikinimo buvo tik 6 nusikaltimai. Į JAV buvo atsiųsti 39 nusikaltimai.

Kaip tada dabar žiūrėt, jei iš 39 nusikaltimų liko tik 4?

Taip ir žiūrėti. Supraskite, kad tas veikos aprašymas nėra nusikaltimas. Tai yra teismo posėdžių protokolai. Teisėjai ir klausia, kur yra įrodymai. Aš dar norėčiau pasakyti tai, dėl ko aš buvau išduota. Video įrašas, kas vyko kambaryje, nebuvo pateiktas JAV. Naikinant mano, kaip teisėjos neliečiamybę, įrašas taip pat nebuvo pateiktas Seimui. Naikinant Seimo narės neliečiamybę buvo pateiktas tik 12 sekundžių video, bet JAV visiškai nebuvo pateiktas.

Ar žinojote, kai gyvenote JAV, kad jūsų ieško Lietuvos teisėsauga?

JAV aš gyvenau legaliai. Aš visai nesislapsčiau ir tai yra visiškas melas. Viename koledže aš baigiau teisę, kitame koledže – gėlių dizainą. Mano sūnus baigė vidurinę mokyklą, po to pradėjo mokytis koledže. Aš dirbau teisėtai ir turiu socialinio draudimo numerį. Turiu net Ilinojaus vairuotojo pažymėjimą. Ką rašė kiti portalai, kad aš slapsčiausi, yra visiškas melas. Jie pasakė, kad manęs ieško – aš pati atvykau ir tada mane suėmė.

Į Lietuvą grįžti minčių nebuvo? Gal viskas būtų greičiau pasibaigę? Ar vis tiek galvojote, kad nebus čia gerai?

Grįžti ir sulaukti 39 kaltinimų tikrai nesiruošiau.

Kaip gyvenote toje Amerikoje? Kaip su ta floristika? Ką jūs ten veikėte?

Baigiau teisę ir mano diplomas buvo pripažintas kaip magistro, bet nuo dokumentų rašymo jau buvau pavargusi. Kaip tik tame koledže, kuriame šiuo metu studijuoja mano sūnus buvo gėlių dizaino specialybė. Man visada patiko gėlės.

Gal ir puokštes darėte ar kažką savo turėjote ir žadate Lietuvoje to paties imtis?

Turėjau parduotuvę, bet dėl veiklos čia – nežinau. Manau, kad dar reikia pailsėti.

 

Peržiūros: 3848

Komentarai   

+61 # FilaDelfijus 2019-12-03 19:54
Būrų Rusijoje dingusi niekaip neišduotų Lietuvos pedoratūrai - klastotojų klanui :-|
Atsakyti | Atsakyti su citata | Cituoti
+83 # Atas 2019-12-03 22:50
Tai ko tevertas tas amerikonjškas teisingumas, jeigu dėl keturių juokingų kaltinimų (dėl kurių net videomedžiaga nebuvo pateikta) niekuo nenusikaltusi moteris buvo jėga įgrūsta lietuviškiems maitvanagiams?
Atsakyti | Atsakyti su citata | Cituoti
+48 # Laukim senaties 2019-12-04 11:14
Pavasari bus.. ir ramu. Stiprybes.
Atsakyti | Atsakyti su citata | Cituoti
+52 # Pranas Pričkus 2019-12-04 11:57
Aš Venckienės vietoje, pradžioje paklausčiau klausiančio žurnalisto: "Ar Jūs manote (tebemanote), kad aš buvau pabėgusi ir slapčiausi, ką Jūs anksčiau rašėte apie mane, ar vadinote pabėgėle ir t.t. ar pūtėte į tą pačią dūdą su prokurorais?" Jeigu taip, kategoriškai su represantų žiniasklaida nebendrauti.
Atsakyti | Atsakyti su citata | Cituoti
+27 # pritariu 2019-12-04 18:22
ir as nesuprantu-kodel moteris kalba su zurnalistais?juk taip visi derge ir dabar tebedergia,...kam is viso kalbetis su jais?
Atsakyti | Atsakyti su citata | Cituoti
+34 # Atas 2019-12-04 22:52
na ne visų žurnalistų reikėtų bijoti, gi jų yra ir sąžiningesnių, bet Neringa turėtų daryti griežtesnę atranką, pamatei į kurią pusę lenkia ,,žurnalistė", ir VISO GERO, kalbėkite su tokiais, kokia pati esate
Atsakyti | Atsakyti su citata | Cituoti
+31 # Stankūnaitė kurwa 2019-12-04 15:40
Laimutė praradusi darbą užsidirba iš teismų. Kurwa tai profesija taip pat, ne įžeidimas, o faktas :-*
Atsakyti | Atsakyti su citata | Cituoti
-23 # G.Ražulis 2019-12-04 20:36
Štai ir pamatėme tikrąjį purvasklaidos veidą: jau žiojasi gerb Neringa paviešinti pedofilų klanų niekšiškos veiklos schemas - bac REKLAMA, jau matosi nekantrauja baigti kvailas kalbas ir pulti prie reikalo esmės - vėl REKLAMA .. o kai tik netekusi kantrybės Neringutė pasilenkė traukti iš po sijono pirmąjį irodymų tomą "išsamus" interviu kaip mat buvo nutrauktas nė neatsisveikinus :(
Bet vistik juokingiausias buvo gerb A.Dryžiaus interviu:
- Ar drąsioji Neringute nebijojote, kai po neliečiamybės panaikinimo kraugeriškieji pedofilų klanai puolė jūsų medžioti aiškaus ir greito nužudymo tikslų ? Ar nesislapstėte nuo jų Amerikose 6 metus ?
- Na ką jūs, jokiu būdų .. Aš visai nesislapsčiau ir tai yra visiškas melas (past. kad nesislapsčiau), vidury baltos dienos drąsiai pardavinėjau gėlytes ... Bet grįžus į Lietuvą manau reikia gerai pailsėti - baisiai nuvargino kova už Teisybę !
Griūk negyvas ...
Atsakyti | Atsakyti su citata | Cituoti
+2 # Ups 2019-12-05 18:32
Tai ir griūk
Atsakyti | Atsakyti su citata | Cituoti
+39 # Kur uždaryta ? 2019-12-05 09:27
Štai koks klausimas.Jei nebūtų uždarytą,tai MERGAITĖ bendrautų per FACEBOOK su draugėmis ir pažįstamais.
To nėra.
Suvaržyti laisvę nenuteistam asmeniui yra NUSIKALTIMAS.
Atsakyti | Atsakyti su citata | Cituoti
+33 # Trampui 2019-12-05 09:30
Atidavei VENCKIENĘ,duok ir PROKURORUS iš CŽV tik neiškrypusius.
Atsakyti | Atsakyti su citata | Cituoti
+28 # aciu Jums, Neringa, 2019-12-05 13:21
Jusu aukos kaina buvo didziule, bet ne beprasmiska. Lietuvai atsivere akys kokioje saly gyvename ir kokio lygio yra vadinamoji teisesauga. Vis dar tikiu, kad kada nors iseis i laisve ir Deimante, kuri dabar kruopsciai paslepta kaip labai pavojinga liudininke ir nukentejusi. stebiu ivykius pasaulyje ir matau, kad pedofilijos liudininkai vistiek pradeda liudyti jau budami suauge. Taip pat tikiu, kad sioje istorijoje isaiskes tikrieji jos kaltininkai, bylu klastotojai bei zmogzudysciu uzsakovai. Stiprybes Jums, Neringa!
Atsakyti | Atsakyti su citata | Cituoti
+4 # nuomone 2019-12-05 13:26
kur išgaravo visi LR teisėsaugos pažadai atskleisti žudynių užsakovus? ponia sudare susitarimą bendradarbiauti su LT teisėsauga? priduoti ekspertus, redaktorius ir visus kitus?
Atsakyti | Atsakyti su citata | Cituoti
+9 # LR pilietis 2019-12-05 13:55
Galima Neringos judėjimo atstumą padidinti iki 77 km.
Kaunas- Keturnaujiena-77 km. Nuvežti į Keturnaujieną - 4 keturis jai sukurptus kaltinimus, kad paleisti kiekvieną kaltinimą į keturias pasaulio puses.
Atsakyti | Atsakyti su citata | Cituoti
+11 # kaipogi 2019-12-05 17:41
sunku istverti sioje moliusku visuomeneje ir mutantu komunistu valdomoje Lietuvoje,bet Tu Neringa istverei nepoaluzai ir sekmes tau ir stiprybes,bei buti apsaugotai
bestubure tauta ne pavyzdys jaunajai kartai,degraduojanti tauta pasidave .paluizo prasigere-LKP vedama i toki va komunizma del ju ir juju seimininku
Atsakyti | Atsakyti su citata | Cituoti

Komentuoti


Apsaugos kodas
Atnaujinti