V.LANDSBERGIS ĮSAKĖ TAUTA ĮVYKDĖ

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 Rating 3.61 (9 Votes)

V.LANDSBERGIS ĮSAKĖ – TAUTA ĮVYKDĖ

 

 Daiva Guobienė

Mūsų tautos profesorius mėgsta dalinti patarimus, įsakymus, ir, tenka pripažinti, daro jis tai meistriškai. Gal todėl tauta, tarsi užzombuota, kažkokiu stebuklingu būdu pradeda juos vykdyti...

Neseniai profesorius pranašiškai pasiūlė: „Nueikite į mišką, susiraskite drebulę ir nusibauskite“.

Nors ne visai tautai tie žodžiai buvo skirti, nereikėjo nei į mišką eiti, nei drebulės ieškoti: profesorius įsakė – tauta įvykdė.

Nusibaudėme ilgam, gal net visam laikui.

 

Taip, aš būtent taip vertinu įvykusių rinkimų į Prezidentus pirmą turą.

„Pilki politiniai arkliukai“, kaip antai A.Juozaitis, M.Puidokas ir kiti, tvarkingai, kaip ir buvo prognozuojama „suvalgė“ .Skvernelio balsus. Tie, kuriems netiko I.Šimonytė, bet nepatiko ir S.Skvernelis, „sumėtė“ balsus dar ir G.Nausėdai. Tiek „pilkieji“, tiek nausėdiniai rinkėjai tvirtai tikėjo, kad bus išrinktas būtent jų kandidatas, ir tas kandidatas tikrai ne sisteminis, ir jau tikrai-tikrai-tikrai ne konservatorių ar D.Grybauskaitės statytinis!

Juozaitiniai, tarsi kokia sekta, šlovino, kaip šventą karvę, naują mistiškai „atgimusį“ mesiją! Šlovino agresyviai, egzaltuotai, primindami dar vieną „Lietuvos saulę“ – V.Landsbergį, ir jo į ekstazę panirusią „berečių“ armiją! Jiems tiko net ir A.Juozaičio pagudravimas, vengiant dalyvauti LRT organizuotuose debatuose – taip jis išvengė savęs, kaip visiško politinio analfabeto, demaskavimo.

M.Puidokas, žadėjęs būti kandidatų ketvirtuke ir papulti į antrą turą, nesurinko net penkių procentų...

Beje, po trijulės stipriausių kandidatų penkių procentų rinkėjų balsų nesurinko niekas! 17.79 procentų rinkėjų balsų nuėjo, kaip šuns balsas, į dangų....

Daugelis stebėjosi: kaip taip atsitiko? mes negalvojome, kad taip viskas pasisuks? kas galėjo to tikėtis? Ir čia kertiniais žodžiais yra „negalvojome“ ir „kas galėjo tikėtis“. Tikėtis to galėjo, kas galvojo, bet kadangi jūs negalvojote...

Kiti ėmė svaigti – valio, išeliminavome S.Skvernelį, dabar boikotuosime antrą turą ir gausis „liuks“ planas? Jūs rimtai??? Antram turui jūsų jau nereikia – už ką daugiausia nubalsuos, tas ir bus išrinktas, net jei balsuotų tik D.Grybauskaitė ir landsberginiai. Jau šiandien abu sisteminiai statytiniai padalino Lietuvą ir mus – G.Nausėda matuojasi Prezidento, o I.Šimonytė – premjero postą. „Liuks“ planelis?

Atsiranda ir tokių, kurie atsainiai purkštauja: ko čia lįsti į kilpą, mes juk – parlamentinė valstybė, prezidentas – tik Lietuvos atstovas užsienio politikoje, ir aplamai, tegu tie „valstiečiai“ jau pradeda dirbti... Tai kad ne – savo darbą jie jau baigė. Ir žinią apie tokią galimą savo valdymo baigtį jie ištransliavo labai aiškiai dar pirmo rinkimų turo pradžioje!

 

Jei atmesime sisteminius rinkėjus, maitinamus valstybinio lovio, koncerninius korupcionierius ir visokius dreamflyjus bei influencerius (pastaruosius vadinu paprasčiausiais internetiniais prekybos agentais), eilinio rinkėjo veidas verčia suabejoti mūsų visuomenės išsilavinimo lygiu ir psichine sveikata. Kažkoks mazochizmas, Stokholmo sindromo paženklintas, bendrame menko išsilavinimo, politinio neišprusimo ir nenoro gilintis, domėtis fone, slegiant amžinų nuoskaudų, nepilnavertiškumo ir kompleksų naštai, verčia tokį rinkėją vėl ir vėl lipti ant to paties grėblio! Grėblys jam taukšt į kaktą, o jis vis tiek – už mentą nebalsuosiu, grėblys taukšt į kaktą – Kildišienės paltukas, taukšt – Garliava, taukšt – mergaitė, taukšt – Veryga... Eilinis rinkėjas ir Prezidentą rinks, tarsi senmergė berną kaimo jomarke – to ūsai riebaluoti, ano kojinės nudryžiusios, o šis lig ir nieko, moka smagiai išsišnirpšti ir lazdikė jo tokia lakerna...

Toks rinkėjas nori gerti, o Veryga jam trukdo, jam Lietuva provincialiai susiaurėjo iki Garliavos ribų, ir jau tikrai mažiausiai jis galvoja apie mergaitę, nes dabar ją pamatyti neliko jokios vilties... Toks rinkėjas laukia gaisro kaimyno kieme, lengva ranka išsižada emigravusių brolių ir seserų, jis geriausiai viską žino, ir nėra didesnio autoritetas, nei jis pats! Štai toks rinkėjas – geriausia žaliava įvairioms politinėms manipuliacijoms! O kadangi tokių rinkėjų dauguma – koks rinkėjas, toks ir jo išrinktas prezidentas!

Yra dar ir kitokių rinkėjų. Jų mažai, bet tai viskas, kas liko Lietuvai. Ir jiems šiandien labai skaudėjo už Lietuvą, jiems buvo gėda už tautą, kuri nutarė save nusibausti... Tautą, kuri nesugebėjo net pasinaudoti jai suteikta galimybe pakeisti Konstituciją, nors amžinai keikė Seimą dėl jo per didelio skaitlingumo, dėl vengimo spręsti dvigubos pilietybės klausimą. Tiesa, dar vieną svarbią galimybę sumažinti reikalingą rinkėjų skaičių referendumui sušaukti tauta gėdingai pražiopsojo dar 2014 metų vienintelio pačios tautos sušaukto referendumo metu...

 

Jau girdžiu sakančius - S.Skvernelis ir be „pilkųjų politikos arkliukų“ nebūtų surinkęs reikiamo rinkėjų skaičiaus, kad patektų į antrą rinkimų turą, o dabar „valstiečiai“ jau ir taip byra, reikėjo R.Karbauskiui pačiam balotiruotis į Prezidentus... Nereikėjo! Ramūnas, net pirmininkaujant bestuburiui V.Pranckiečiui, laikė stiprų frontą Seime! Jei jis paliktų Seimą, greitai ten įsiviešpatautų konservatorių savivalė, o R.Karbauskio prezidentavimas liktų formalus su labai lengvai prognozuojama exPrezidento R.Pakso valdymo baigtimi... 

Žodžiu, neieškokite sau pateisinimo ten, kur jo negali būti – mes elementariai atsukome laiką daugiau nei dvidešimt metų atgal. Dabar tiktai pirmyn į praeitį!

Nebus jokių pokyčių – I.Šimonytė išvengs atsakomybės už Snoro banką ir valstybinių paskolų drakoniškas palūkanas bei tuo pačiu apgins savo „patronę“, G.Nausėdai bus „atleisti“ jo bankiniai-viliboriniai ir nekilnojamojo turto „burbulų“ „žaidimai“, korumpuotų teisėjų ir liberkoncerninė bylos subliukš, mergaitė neatsiras, prakalbę prokurorai bus užčiaupti... Atsigavę sisteminiai gaivalai už neilgą, bet akivaizdų jų politinį paniekinimą ir pažeminimą kirs atgal negailestingai ir skaudžiai.

 

Gali būti, kad „valstiečiai“ suskils, atiduos valdžią tautos naujiems išrinktiesiems, atsitrauks, gal pereis į opoziciją – aš juos pateisinsiu ir palaikysiu. Nebūsi mielas ir geras per prievartą! Man irgi kartais tenka atsisakyti kliento, kuriam tenka padėti prieš jo paties valią ar jam nesugebant ar nenorint laikytis patarimų, nurodymų...

Tegu „valstiečiai“ atsitraukia, atiduoda visus valdžios postus konservatoriams, jų statytiniams ir pakalikams, patys nusėda Seimo „galiorkoje“ ir Gabrieliaus pavyzdžiu, švilpaudami ir pižoniškai besivaipydami, kritikuoja naują politinę formaciją! Ir tegu stebi, kaip nedėkinga ir akla tauta raško savo abuojumo vaisius!

Dėkui „valstiečiams“ už tai, kad jie atnešė tokius pokyčius, kokių Lietuva nematė per paskutinius tris dešimtmečius! Ačiū, kad sunkiai dirbo visuotino politinio pasipriešinimo ir prezidentinio kiršinimo sąlygomis, kad kovojo už mus, kad mumis tikėjo!

 

P.S. Ties, kurie galvoja, kad, balsuodami antrame rinkimų ture už G.Nausėdą, išvengs I.Šimonytės išrinkimo, klysta – jie abu vieno politinio gaivalo dvi rankos! Todėl visai nesvarbu, kuris taps prezidentu, o kuris – premjeru.

Norite, kvailai nusibaudę save, paskutinį kartą nubausti sisteminius – boikotuokite antrą rinkimų turą: bent jau patys pamatysime ir jiems parodysime, kiek iš tiesų rinkėjų Lietuvoje palaiko sisteminius!

 

 

 

Peržiūros: 2746

Komentarai   

+43 # Remis 2019-05-13 18:12
Pats senasis Lansbergis agitavo balsuoti pries pilietybes istatyma, o emigrantai palaike konceatore simonyte. Zodziu, isdure emigrantus kaip vaikus...
:D
Atsakyti | Atsakyti su citata | Cituoti
+46 # Daiva Guobiene 2019-05-13 18:23
Isdure ne tik emigrantus,,,
Dar ir Grybauskaite vieno biuletinio demonstratyviai atsisake.
O rinkiminese apygardos ikyriai klausinejo - ar visus biuletenius imsite? Dar pagalvojau - koks keistas klausimas...
Atsakyti | Atsakyti su citata | Cituoti
+35 # jooo 2019-05-13 21:10
pypec lithuanijai.Pindosu subines laizymo procedura nenutruks.Dar vienos lezbietkos sitas krastas neatlaikys :sad:
Atsakyti | Atsakyti su citata | Cituoti
+31 # Daiva Guobiene 2019-05-13 21:29
Yra variantas - galima sutrumpinti ju buvima valdzioje ;-)
Atsakyti | Atsakyti su citata | Cituoti
+4 # VYTAUTAS R. 2019-05-15 15:16
Per debatus tegul paklausia Šimonytės , - jeigu Baranauskas būtų grįžęs į Lietuvą , ar konservatorių nusikaltėlių gaujos vadas senis Vyt. Landsbergis būtų davęs komandą Panevėžio banditams nupjauti jam galvą, kaip Kiesui , kad nupjovė?
Atsakyti | Atsakyti su citata | Cituoti
+45 # Asta 2019-05-13 19:05
Idijotai net tranų skaičiaus ant savo kupros nesugebėjo susimažint.
Atsakyti | Atsakyti su citata | Cituoti
+39 # Daiva Guobiene 2019-05-13 19:11
Vat sito tai as niekaip negalejau suprasti...
Rimtai pradedu abejoti balsu skaiciavimo rezultatais - na, suklydo del Prezidento, bet juk negalejo buti jau tokiais obliais!
Atsakyti | Atsakyti su citata | Cituoti
+30 # Zombiu Lietuva 2019-05-13 21:08
Nieksai isrinko,zombiai nubalsavo.
Atsakyti | Atsakyti su citata | Cituoti
+30 # Kristijonas 2019-05-13 21:09
"Rezultatai" buvo grubiai suklastoti
Atsakyti | Atsakyti su citata | Cituoti
+28 # Daiva Guobiene 2019-05-13 21:30
Cituoja Kristijonas:
"Rezultatai" buvo grubiai suklastoti

Stebiuosi, kodel Valstieciai nesiima perskaiciuoti surinktus balsus...
Atsakyti | Atsakyti su citata | Cituoti
+38 # Misteris 2019-05-13 19:14
Daivai.
Nėra ko čia purkštaut.
Dievo keliai nežinomi...
Atsiduot kiekvienam pakelės mentui po pirmo paprašymo irgi ne prestižas.
Oligarchai kažkodėl dar ganosi lankose,nors VRM valdovauja "kolūkietis".
"Dėdulė" vadovaus nuo galinės sėdynės kol Balzebubas jį paims pas save prie katilo.
Tada Anūkėlis liks sirata,kuriam spardys užpakalį visi netingintys.
Krizės karalienė su dideliu tarpu tarp priekinių pakeis Pirčiupio motiną.Laukime rytdienos.
Viskas ,kas buvo paslėpta bus atidengta.
Jei dar galite ,imkite galvoti ŠIRDIMI,nes jeigu šiandien to neišmoksite,tai rytoj Pasauliui jūsų gali jau nebereikėti.
Atsakyti | Atsakyti su citata | Cituoti
+13 # Daiva Guobiene 2019-05-13 19:35
Misteri - si fraze 'Atsiduot kiekvienam pakelės mentui po pirmo paprašymo irgi ne prestižas.' labai iskalbingai sako apie jusu gyvenimiska patirti.
Man, rodos, as jau net zinau, su kuo kalbu :-)
Atsakyti | Atsakyti su citata | Cituoti
+40 # jeronimas 2019-05-13 19:36
Jauciuosi kaip netekes geriausio draugo.Man sendien skaudziau nei pakasynose.Kad yra Lietuvoj besmegeniu -zinojau.Bet kad toks kiekis-net sapnuose nesisapnavo.O as dejau viltis ir planus grizti i Tevyne-Lietuva.
Atsakyti | Atsakyti su citata | Cituoti
+23 # Daiva Guobiene 2019-05-13 20:10
Stipri opozicija atnestu ne maziau naudos, nei buvimas daugumoje, kai nuolat esi pjudomas.
Negali pakeisti situacijos - isnaudok ja.
Atsakyti | Atsakyti su citata | Cituoti
+26 # stėrva 2019-05-13 21:12
...irgi sveikinu kumečius...kumečiai turėjo šansą "paremontuoti" savo gyvenimą, bet ... kumečio smegenys yra kumečio. Negali žmogeliai be vergvaldžio gyventi... ir tai istoriškai įrodė...
Atsakyti | Atsakyti su citata | Cituoti
+7 # Pranašas 2019-05-13 19:38
Kada Skverno šeimą neš kojomis į priekį klykiančią pagal antstolės parėdymą?
Atsakyti | Atsakyti su citata | Cituoti
+13 # Daiva Guobiene 2019-05-13 20:55
Sakyciau, labai LEEEETUVISKAS komentaras.
Atsakyti | Atsakyti su citata | Cituoti
+17 # Dar 2019-05-13 19:47
neaišku.Gal premjero kėdę matuosis ir dabartinė prezidentė
Atsakyti | Atsakyti su citata | Cituoti
+20 # Daiva Guobiene 2019-05-13 20:11
Jai konservai 'prilaike' kede i EP.
Atsakyti | Atsakyti su citata | Cituoti
+7 # Misteris -Daivai 2019-05-13 20:21
Leninas po revoliucijos uolias komjaunuoles ragindavo atsiduoti šauniems komjaunuoliams po pirmo paprašymo.
Buvo linksma,bet per dešimtmetį persipildė vaikų namai,todėl gerą iniciatyvą Stalinui teko nutraukti demonstratyviai sušaudant vieną kitą Don Žuaną,kad kiti bijotų.
Neverk dėl skverniuko.
Bus tų skviernų.
Baby naražiet-kaip sakydavo Žukovas.
O dėl "dėdulės" kalytės Šarikovos su dideliu tarpu tarp priekinių gali nebijoti.
Negi manai ,kad tokia asaba apvers monadą ir mus visus nuves paskui "dėdulę" pas Balzebubą?
Galo kai kuriuos ir nusives,bet tikrai ne tokius kaip aš.
Žemėje galioja laisvas pasirinkimas,todėl aš juo ir naudojuosi pagal savo pažiūras ir įsitikinimus.
Pvz.,vakar nėjau į sistemos organizuotą spektaklį.Nenorėjau turėti bendrų sąlyčio taškų.
Man reikia švaresnio indo.
Na,nelipsiu aš į tą katiliuką ir basta.
Geriau būtų paprašyt Dievo sukelt Žemės Šumano dažnį ,kad įvyktų atranka.
Atsakyti | Atsakyti su citata | Cituoti
+19 # Atas 2019-05-13 20:27
Kokios liūdnos godos, nors daugelis Daivos G. minčių gana logiškos. Tai ką, ar jau didžiausia nelaimė, kad nebuvo išrinktas Skvernelis? Na ir negalėjo taip įvykti, vistik Skvernelis ... pas jį nei kompetencijos, nei prestižo tam postui. Papasčiausiai iš tos garsios trijulės nei vieno near verto tam postui. Aišku,keista liaudies masių ir pretendentus palaikančių pozicija: pakankamai išsilavinęs M. Puidokas, teturintis vieną pliusą (pasipriešinimas vaikgrobiams), bet neturintis jokių nuodėmių į prezidento postą netinka, o Skvernelis, kurio teigiamų veiksmų lyg ir nepastebėjau, o neigiamų, net ir nusikalstamų - visa krūva, tai toks jau labai tinka į prezidento postą? Būtų tikes tik lietuviškai mafijai
Atsakyti | Atsakyti su citata | Cituoti
+27 # Daiva Guobiene 2019-05-13 20:53
Jau kurioje rtemoje nesusisnekame - ne apie Skverneli tema, o apie tai, kad praradome Seimo dauguma, atnesusia i Lietuva tiek pokyciu.
Atsakyti | Atsakyti su citata | Cituoti
+9 # J.Radovičius 2019-05-13 23:25
Puidokas užsienio politikoje laikosi landsberginės linijos "stabdyti Rusiją". Dar nepakankamai brandus. O valstiečiai Skverneliu nubaudė patys save. Nerekėjo išvis su juo prasidėti. Tie, kuriems Skvernelis neužkliūva, paprasčiausiai per daug laimingai gyvena, gyvenime nesusidūrę su visa ta banditiška teisėsauga, kaip ji tyčiojasi iš žmonių. Visokios ten šimonytės ar nausėdos atrodo nekaltais paukšteliais.
Atsakyti | Atsakyti su citata | Cituoti
+9 # Daiva Guobiene 2019-05-13 23:32
Suprantu, kad jus nukentejote nuo policijos savivales, bet kodel tauta turi nukenteti nuo tokiu, kaip jus, nuoskaudu ir asmeniskumu?
Atsakyti | Atsakyti su citata | Cituoti
+8 # J.Radovičius 2019-05-14 10:00
Visų pirma aš ne nukentėjau, bet kenčiu, ir ne nuo policijos, bet nuo visų slaptųjų tarnybų ir teisėsaugos. Ir ne aš vienas, tik žmonės nežino, kad esą jų bandomieji triušiai. Savo YouTube kanale FilmingOfAgents mėginu juos rodyti. Ir tai ne mano asmeniškumas, kaip kad jūs tyčia kartojate pagal jų niekšišką metodiką. Ponia, jus šitoje diskusijoje (tame tarpe ir su manimi) neturite jokių šansų. Nes painiojatės politiniuose kriterijuose, o painiojatės todėl, kad teisininkai ir politikai nepratę bent orientuotis į moralę (kad laikytųsi - tai nepasiekiama). Todėl kuo toliau, tuo labiau ritatės į niekšybę ir demagogiją.
Atsakyti | Atsakyti su citata | Cituoti
+4 # Daiva Guobiene 2019-05-14 11:14
As jus supratau.
Atsakyti | Atsakyti su citata | Cituoti
+26 # taigi 2019-05-13 20:34
Nemanau, kad tauta vykdė, manau,kad tai kasrinkiminė falsifikacija, buvo dirbtinai sudaromas vaizdelis žiniasklaidos pagalba, kad yra trys kandidatai, daug triukšmo, daug važinėjimo. ....o toliau viskas aišku.
Atsakyti | Atsakyti su citata | Cituoti
+31 # Daiva Guobiene 2019-05-13 20:54
Beje, FC sekejai jau aptiko falsifikata deka pacios Simonytes apie Kabeliu Varenos rajonas) balsavima. Ten registruota 168 gyventoju, o balsavo virs 200. Vat taip!
Atsakyti | Atsakyti su citata | Cituoti
+25 # Asta 2019-05-13 22:35
Tai gal galima užprotestuot rinkimus? Nes negaliu patikėt, kad taip sklandžiai pagal pianisto muziką tauta nubalsavo?
Atsakyti | Atsakyti su citata | Cituoti
+21 # taigi 2019-05-13 23:03
Galima viskas., tik falsifikacija nebus pripažinta, nes viskas yra klanelių rankose, kaip manot kaip jie valdžią išlaiko, visi strateginiai postai savų žmonių užimti, tas pats ir su informatika. ...tiesiog išlenda tu klanelių tokie prabelai iš kurių ir paprastam žmogui turi būti aišku, tokie kaip pvz. stebėtojų nebuvimas, ateini balsuoti, sėdi pora žmonių išduoda biuletenius ir daugiau nei gyvos dvasios, taip sakant jau tada ir durniui aišku kaip viskas vyksta. :-)
Atsakyti | Atsakyti su citata | Cituoti
+22 # Daiva Guobiene 2019-05-13 23:21
Uzprotestuoti, Asta, gali tik Valstieciai, bet siuo metu jie sutrike.
As pati noriu uzklausti del keliu savo artimuju - ju Lietuvoje nera, taciau itariu, kad ju vardu yra nubalsuota.
#taigi - as pastebejau tokia keistenybe - pirmame ture beveik nebuvo stebetoju. Jokio aktyvumo, nors rezultatai rodo kitka...
Atsakyti | Atsakyti su citata | Cituoti
+9 # J.Radovičius 2019-05-13 23:28
Laimingai gyvenate, nebuvote susidūrusi su banditiška teisėsauga, todėl taip samprotaujate. Jūsų kriterijai pasislinkę.
Atsakyti | Atsakyti su citata | Cituoti
+4 # Daiva Guobiene 2019-05-13 23:34
Radoviciau, skeskite vienas savo tulzyje.
As gyvenu gerai, nes daug dirbu ir suteikiu sau galimybe laisvai kalbeti ir mastyti, o ne inksti ir ieskoti kaltu.
Jusu gyvenimisku vertybiu skale 'nusimuse'.
Atsakyti | Atsakyti su citata | Cituoti
+8 # J.Radovičius 2019-05-14 10:18
Džiaugiosi už jus ir pavydžiu. Kadangi jums visa tai LEISTA. Kurį laiką nenorėjo leisti, bet galiausiai vis tik LEIDO. O manęs sukompromituoti pagal saugumietišką metodiką jums nepasiseks. Net kai imsitės pagrindinio kozirio, - kad aš psichiniai nesveikas.
Atsakyti | Atsakyti su citata | Cituoti
+7 # Daiva Guobiene 2019-05-14 11:17
Klystate - nieko apie jusu psichika nezinau ir nesiruosiu kalbeti.
Sioje valstybeje nieko nera LEIDZIAMA. Zmogus pats privalo pasirinkti toki buda, kad gyventu LAISVAI ir NEPRIKLAUSOMAI.
As toki radau - neturiu virsininku, neturiu igeidziu, kuriems tenkinti reiketu pinigu, kuriu neturiu, neturiu tiek artimu draugu, kad juos galetu panaudoti pries mane.
Atsakyti | Atsakyti su citata | Cituoti
+8 # J.Radovičius 2019-05-14 14:05
Negyvenamoj saloj gali. Bet ne šiuolaikinėje valstybėje, prisodrintoje agentūros ir sekimo technikos nuo viršaus iki apačios, kur net privatumas panaikintas, ką jau bekalbėti apie įsidarbinimą, normalų darbą ir pan. Būtent agentūra gina "mūsų liberalias laisves" kaip laisvę būti prisitaikėliu, užsiiminėti pačiu savimi, kai joks solidarumas tautoje nebeįmanomas. Ir dar propagandistai provokatoriai darbuojasi, jaukia protus. Slaptosioms tarnyboms kabinetinių liberalų pasakaitės naudingos. Kaip sakydavo tarybiniai tardytojai, tupėk sau tyliai ir niekas tau žodžio netars. Arba sakydavo: tupi šūde, tai nečirškėk. Antraip darbo liaudis tave pasmerks, o mes pasirūpinsime, kad išvis nebūtų tau gyvenimo.
Atsakyti | Atsakyti su citata | Cituoti
+1 # Atas 2019-05-14 22:21
O gal jūs manote, kad taip buvo padaryta tik toje vienoje apylinkėje?
Atsakyti | Atsakyti su citata | Cituoti
+5 # Daiva Guobiene 2019-05-14 22:59
Manau, kad vyko masiskas klastojimas.
Atsakyti | Atsakyti su citata | Cituoti
+11 # Tai uz ka dabar? 2019-05-13 21:11
Uz koncervu lele simone ar garbaniu cigona?
Atsakyti | Atsakyti su citata | Cituoti
+23 # Daiva Guobiene 2019-05-13 21:21
Nemaniau, kad ta pasiulysiu - boikotuoti. Tegu bent pasimato tikrasis sisteminiu rinkeju balsu skaicius.
O ir jiems bus pasiuciau, kad rinko vos koks ketvirtadalis Lietuvos.
Atsakyti | Atsakyti su citata | Cituoti
+14 # taigi 2019-05-13 23:06
laukiu nesulaukiu, kada visa tauta boikotuos, tada sužinotume kas tikrasis ant mūsų šeimininkas :)
Atsakyti | Atsakyti su citata | Cituoti
+19 # Daiva Guobiene 2019-05-13 23:22
Lietuviai neboikotuoja, nemintinguoja - jie susiverzia dirzus ir inkscia.
Toks jau budas.
Atsakyti | Atsakyti su citata | Cituoti
+15 # taigi 2019-05-13 23:27
tiek metų okupacijos su trumpom pertraukom, palaužė, štai ir dabar Lietuvos tik pavadinimas likęs, nei valiutos nei valios nebėra.
Atsakyti | Atsakyti su citata | Cituoti
+14 # Daiva Guobiene 2019-05-13 23:35
Tenka tai pripazinti. Graudu.
Atsakyti | Atsakyti su citata | Cituoti
+11 # Nu jo 2019-05-14 08:40
Kažkur jau sakiau, kad jokio skirtumo, už ką dabar balsuosit - tas pats šūdas tik ant kitos lopetos. Aš savo misiją atlikau pirmame ture, į antrą - neisiu.
Atsakyti | Atsakyti su citata | Cituoti
+22 # Izabelė 2019-05-13 21:25
Man išaušo šaltas juodasis Pirmadienis.
Atsakyti | Atsakyti su citata | Cituoti
+21 # Daiva Guobiene 2019-05-13 21:31
Keista, bet jausmas tikrai panasus...
Atsakyti | Atsakyti su citata | Cituoti
+19 # LÀBAI LIUDNA 2019-05-13 23:10
nieko sviesaus ateityje nematysim..
Nesitikejau tokio rezultato . :sad:
Atsakyti | Atsakyti su citata | Cituoti
+16 # Daiva Guobiene 2019-05-13 23:23
O as butent tai ir prognozavau.
Bet ir paciai vis tiek sunkiai tikejosi, kad tokios prognozes imanomos. O stai kaip gavosi...
Atsakyti | Atsakyti su citata | Cituoti
+9 # J.Radovičius 2019-05-13 23:40
Valstybės gyvenimą reguliuoja teisėsauga. Ji pas mus vienareikšmiai banditiška. Kas su ja nesusidūrė, tas tegul netrukdo gintis nuo jos mums, kenčiantiems nuo jos. Jeigu būtų išrinktas Skvernelis, viskas dar pablogėtų. Neringa Venckienė būtų tikrai išreikalauta. Apie D.Kedytę niekas niekada tikrai nesužinotų, nes Skvernelis yra asmeniškai dalyvavęs toje byloje kaip vykdytojas. Neatmestina, kad jis sankcionavo liudytojų likvidavimą. Smulki policijos savivalė, prokurorų bei teisėjų demagogijos iš šulerystės dar labiau subujotų, nes Skvernelis pats yra viso to aktyvus dalyvis. Nebent dėl vaizdo pasikeistų viršūnėlės. Gerai, kad Skvernelio neišrinko.
Atsakyti | Atsakyti su citata | Cituoti
+8 # Daiva Guobiene 2019-05-14 00:16
LABAI gerai - dabar, girdejau, Venckiene bus reabilituota dar JAV, o D.Kedyte grazinta i Lietuva ir saugiai perduota tetoms ir seneliams. Ir tai ivyks iskart po antro rinkimu turo.
Per kelis menesius bus dekriminalizuota visa teisesauga, o policijos ir teismu ataskaitos apie tiriamas ir tirtas bylas bus skelbiamos viesuoju budu.
Ir tai tik deka to, kad neisrinkome Skvernelio!
Valio, draugai!
Atsakyti | Atsakyti su citata | Cituoti
+9 # J.Radovičius 2019-05-14 10:12
To, ką taipjau nepaprastai pašaipiai parašėte, deja, dar nebus. Tačiau būtent Skvernelis yra vienas tų, kurie sukūrė tokią teisėsaugos ir slaptųjų tarnybų savivalę valstybėje. Tai yra pats didžiausias blogis net lyginant su landsberginiais. Pastarųjų - nepriimtina politika, tačiau teisėsauga ir slaptosios tarnybos jau beveik panaikino pačią teisinę valstybę. O tai jau tikra valstybingumo katastrofa.
Atsakyti | Atsakyti su citata | Cituoti
+6 # JEI 2019-05-14 05:02
https://scontent-arn2-1.xx.fbcdn.net/v/t1.0-9/59944397_2088283344616367_4687433586373033984_n.jpg?_nc_cat=110&_nc_ht=scontent-arn2-1.xx&oh=0c7007a106cc2e639869ebee2223fed5&oe=5D50BDC1
Atsakyti | Atsakyti su citata | Cituoti
+12 # Albina Adomonienė 2019-05-14 08:12
Na ir kas tas Skvernelis? Galima tik galvoti, kad jo išrinkimas gal būtų buvusi mažesnė blogybė. Aš tai manau, kad vargu, nes jis tikras išdavikas: jį pastatė Paksas - o tas nusispjovė ant jo ir ėmė ieškoti sau "geriausio" varianto. Kam ne amnezė, turėtų prisiminti jo blaškymasi ir flirtą net su anūkėliu. Buvo akivaizdu, kad jam tas pats su kuo obuoliauti, kad ir su pačiu velniu - bi tik su nauda sau. Galiausiai užuodė, kad žalieji ant bangos ir nutūpė pas juos. O kokios jo "vertybės" aiškiai parodė plakatas rankose (už Stambulo konvenciją) per rinkimus į seimąį. Labiausiai įsirėžęs jo “nuopelnas” - galutinai sužlugdyta pedofilijos byla.
Atsakyti | Atsakyti su citata | Cituoti
0 # taigi 2019-05-14 09:31
Aš dar suvokiu balsavimą už Landzberginius, bet valstiečiai - sunaikinti miškai, nesiskaitymas su žmonėm, policinė valstybė, Astravo AE palaikymas, dar žiūrėtume, su laiku ,nuosavybių masinis atėmimas....nežinia kuri grėsmė didesnė.
Atsakyti | Atsakyti su citata | Cituoti
+15 # Daiva Guobiene 2019-05-14 11:26
#taigi - tam, kuris suvokia balsavima uz landsberginius, neturiu ka ir pasakyti.
Sekmes suvokime toliau!
Atsakyti | Atsakyti su citata | Cituoti
+4 # taigi 2019-05-14 16:07
juokiga :)....siaip jokio skirtumo is esmes, kurie,zmonems nebus geriau, o man asmeniskai rupi tik miskai
Atsakyti | Atsakyti su citata | Cituoti
+1 # Daiva Guobiene 2019-05-14 22:23
Ta jau suprata jau is pirmo komentaro 8)
Atsakyti | Atsakyti su citata | Cituoti
+10 # Daiva Guobiene 2019-05-14 11:24
Nesitikejau is jusu, kolege, butent paskutines isvados - S.Skvernelio nuopelnas - galutinai suzlugdyta pedofilijos byla.
Kam kam, bet jau jums turetu buti zinomas, kas zlugdo bylas ;-)
Atsakyti | Atsakyti su citata | Cituoti
+14 # Albina Adomonienė 2019-05-14 08:14
. Kaip galima jam atleisti už Venckienės namų šturmą su šitokia armija ir iš tų namų išplėšto prievartauto vaiko atidavimą galimai sutenerei? Vykdė teismo sprendimą? Bet buvo ir kitas sprendimas – prievartos nevartoti vaiko atžvilgiu. Tai kodėl pasirinko būtent 1-mąjį? Todėl ir Sadūnaitės apskelbimas “melage” (jos apdovanojimo proga) iš Svernelio pusės jau nebestebino – svolačius yra svolačius! Belieka tik įsivaizduoti tokį pedofilų ir vienalyčių patroną Lietuvos Prezidentu! Man pvz fantazija nenešė, tad ir nebalsavau už jį.
Atsakyti | Atsakyti su citata | Cituoti
+12 # Nu jo 2019-05-14 08:53
Už Kedytę Skverneliui atleisti negalima, o ir nereikia. Bet gi renkami buvo ne asmenybės, o politinė jėgos. nepastebėjot?Jums labai patiko koncervai: atimtos pensijos, bankų nureideriavimas, visokio metalo laužo pirkimas, miškų kirtimas poligonų plėtrai ir t.t. O dabar labai norisi pačiai į kerzinius batus pilvu po purvą pašliaužiot pedikų vėliavytę mosuojant? Sutinku - jūsų "fantazija nenešė"...
Atsakyti | Atsakyti su citata | Cituoti
+8 # J.Radovičius 2019-05-14 10:03
Tikrai taip. O per ta niekšą valstiečiai nubaudė patys save.
Atsakyti | Atsakyti su citata | Cituoti
+7 # Daiva Guobiene 2019-05-14 11:27
Pone Albina, jums labai teisingai atsake #Nu jo.
Kaip teisininke, tikrai turetumete buti izvalgesne ir nesaliskesne.
Atsakyti | Atsakyti su citata | Cituoti
+1 # Albina Adomonienė 2019-05-15 06:45
Nesu teisininkė, esu teologė, bet tai netrukdo matyti ir girdėti TIESĄ. Ir visai nesutinku su "Nu jo" ir manau, kad kaip tik buvo renkama asmenybė, o politinė jėga, turinti seime daugumą ir STUBURĄ, be vargo tą asmenybę laikytų "ant trumpo pavadžio", kaip pvz konservai kad laikė tiek Adamkų, tiek magnoliją-tulpę.
Atsakyti | Atsakyti su citata | Cituoti
+7 # Asta 2019-05-14 10:04
p.Drižiui turbūt nebekyla rankos rašyti. O kam? Turbūt tyliai sau galvoja „taip jums ir reikia, šunauja be lašelio savigarbos”.
Atsakyti | Atsakyti su citata | Cituoti
+10 # Daiva Guobiene 2019-05-14 11:28
Kyla jam rankos - juk interviu surase :lol:
Atsakyti | Atsakyti su citata | Cituoti
+10 # Asta 2019-05-14 11:56
Nenuilstantis kovotojas. Tik tokie dar ir palaiko Lietuvos dvaselę ant savo pečių :-)
Atsakyti | Atsakyti su citata | Cituoti
+8 # Antanas 2019-05-14 11:34
Tik išbraukimas abiejų kandidatų per antrą balsavimą, manau dar gali atnešti kai kuriuos pokyčius Lietuvoje.
Atsakyti | Atsakyti su citata | Cituoti
+8 # Daiva Guobiene 2019-05-14 12:11
Antanai, tik balsavimo boikotavimas, parodytu, kiek realiai zmoniu is dvieju statytiniu rinko perzidenta antrame ture.
Tai butu bent kokia kompensacija uz musu patirta pralaimejima!
Atsakyti | Atsakyti su citata | Cituoti
+8 # jeronimas 2019-05-14 13:36
Vistik pabandzius giliau pasiaiskinti ,kodel Lietuva rinkosi is triju pagrinde pretendentu,pasidaro labai nejauku,net slykstu ir visiskai nepriimtina.Visi trys laimeje pirmam ture praktiskai iki pergales veike pries Lietuvos zmones.Pirmas "laureatas " puskelej,tai argi sendien kas gali pasakyti ,kad bankas ,kuriame sis ponas ilgus metus veike,buvo nusiteikes Lietuvos zmoniu naudai ir geresnem ju egzistavimui ???Antras "laureatas "puskeleje aplamai pagal teisines valstybes istatytmus turetu ne kandidatuoti i prezidentus,bet sedeti ten ,kur mazi langai ir tie patys grotuoti.Trecias kandidatas,gal ne laureatas,bet "pryzininkas" irgi parinktas kaip ant pajuokos.Uztenka net su kaimo jurgiu pakalbeti,kad suprasdtum ,apie jo nuopelnus Lietuvai,jau nekalbant apie tokiuos ivykius,kaip taikaus zmoniu protesto apsaudymo guminem kulkom prie seimo,badaujanciu zmoniu po prezidento langais isniekinimas vidurnaktyje,jau neklabant apie Garliavos senuku tarpkoju dauzyma sautuvais.
Atsakyti | Atsakyti su citata | Cituoti
+6 # jeronimas 2019-05-14 13:42
Tes. Bandant pasiaiskinti kas organizavo va tokiu "ponu" delegavima i pirmo asmens valstybeje kresla,velgi,lenda kazkokia plaukuota ir nematoma ranka,kuri ,panasu,ir valdo visa Lietuva,ir visus vergus toj teritorijoj.O kad vergai butu kaip paklusnus sunyciai sugalvojamos ivairios bauginimo sceos,kartais visiskai atvirai demonstruojant nepamatuota galia,kaip kalintys sakytu valdzios bezpredielas.
Atsakyti | Atsakyti su citata | Cituoti
+5 # Daiva Guobiene 2019-05-14 14:01
Jeronimia, kaip vertinant siu triju kandidatu kontekste Valstieciu pralaimejima, tautai pasirinkus konservatoriu statytinius?
Atsakyti | Atsakyti su citata | Cituoti
+5 # Atas 2019-05-14 22:53
...kaip vertinant šių trijų kandidatų kontekste valstiečių pralaimėjimą... Tik klaidingas pretendento parinkimas. Jei pretendentas į prezidentus būtų buvęs Karbauskis, viskas būtų įvykę kitaip
Atsakyti | Atsakyti su citata | Cituoti
+3 # Daiva Guobiene 2019-05-14 23:00
Apie tokia variacija jau komentavau.
Atsakyti | Atsakyti su citata | Cituoti
+10 # Misteris 2019-05-14 14:36
Daiva nesupranta ,kad VALSTIEČIAI pasirinko ne tą NORAGĄ.
NULINKO po pirmo stuktelėjimo į AKMENĮ...
Atsakyti | Atsakyti su citata | Cituoti
+7 # Daiva Guobiene 2019-05-14 15:06
Sutinku.
Bet, jei butume juos palaike net per netinkamai parinkta noraga, butume issaugoje Valstiecius valdzioje.
Atsakyti | Atsakyti su citata | Cituoti
+8 # Misteris 2019-05-14 16:04
VALSTIEČIAI tebėra VALDŽIOJE, ir gali toliau sau atsileidę VALDYTI.
Kas Prezidentas prieš Seimo daugumą?
Bet jeigu "valstietukai" sau varosi FOBIJĄ be priežasties,tai net Dievas tokiems nepadeda.
Šiandien buvo balsavimas dėl "BANKO LAVONO" laidotuvių.Prapylė.Kas kaltas ,jei nesugebėjo frakcija visų užpakalių sunešti ant kėdžių balsavimo metu?
JAKELIŪNAS viską padarė teisingai ir brandžiai,bet pelkių varlės viską sužlugdė.
Atsakyti | Atsakyti su citata | Cituoti
+5 # Daiva Guobiene 2019-05-14 18:33
Patikslinkite - koks buvo Seimo balsavimas del Vasiliausko (kiek balsavo, kas balsavo, kaip balsavo).
Atsakyti | Atsakyti su citata | Cituoti
+8 # Misteris 2019-05-14 19:36
Su malonumu Jums pateikčiau pilną informaciją,bet deja,aš nedirbu Seimo kanceliarijoje.
Negaliu atsakyti kurie "kolchoznykai" šlitinėjo,o kurie krapštė nosis kai Seimo salėje "ėjo" svarbus balsavimas dėl LB člieno ,be moralės dimensijos , likimo.
Karabaso vietoje ,aš tiems baudžiauninkams po klizmą be eilės išrašyčiau.
Nežinau ar padėtų,bet nors švariais užpakaliais perbėgtų pas ANŪKĄ-BROILERIUKĄ.
Atsakyti | Atsakyti su citata | Cituoti
+5 # Daiva Guobiene 2019-05-14 22:15
BLOGAI, kai reiskiama nuomone, nepagrista faktais, LABAI BLOGAI!
Už nepasitikėjimą Lietuvos banko (LB) valdybos pirmininku balsavo 47 Seimo nariai, prieš – 51, o vienas parlamentaras susilaikė.

Rezoliuciją dėl nepasitikėjimo p. Vasiliausku rėmė valdantiesiems priklausantys „valstiečiai“ ir socialdarbiečiai bei juos remiantys „tvarkiečiai“ ir Mišrios Seimo narių grupės atstovai – iš viso 44 parlamentarai.

Antradienį Seimo posėdyje už nepasitikėjimą V. Vasiliausku balsavo 41 „valstietis“, 4 Mišriai Seimo narių grupei priklausantys parlamentarai Andrius Mazuronis, Mindaugas Puidokas, Rimas Andrikis ir Naglis Puteikis bei du „tvarkiečiai“ Vytautas Kamblevičius ir Juozas Imbrasas. Kiti 5 šos frakcijos nariai balsavime nedalyvavo.
Atsakyti | Atsakyti su citata | Cituoti
+5 # Daiva Guobiene 2019-05-14 22:16
5 valdantiesiems priklausantys socialdarbiečiai balsavo prieš nepasitikėjimą, kiti frakcijos nariai balsavime nedalyvavo. Iš viso šioje frakcijoje yra 11 parlamentarų.
Taip pat prieš rezoliuciją balsavo 28 konservatoriai, 7 liberalai, 6 socialdemokratai, 5 Mišriai Seimo narių grupei priklausantys parlamentarai.
TAIGI, Valstieciai balsavo tinkamai - uz kitas frakcijas jie nera atsakingi!
Atsakyti | Atsakyti su citata | Cituoti
+4 # Misteris 2019-05-15 09:37
Daiva,a kur kita VALSTIEČIŲ FAUNA išsilakstė.
Išrinkome daugiau ,nei 41.
A,nu ką duok atsakymą,jei jau "guldai" galvą už juos visus optum.
Atsakyti | Atsakyti su citata | Cituoti
+6 # Albina Adomonienė 2019-05-15 06:53
Pats Skvernelis į balsavimą nesugebėjo savo šiknos atnešti, va tai tuo ir "palaikė" Valstiečius.
Atsakyti | Atsakyti su citata | Cituoti
+8 # jeronimas 2019-05-14 18:10
man labai ikyriai lenda mintis i mano pasenusia ir rauksleta galva,kad tas valstieciu atejimas i seima,ta visa dvieju metu veikla seime ir tie pasisaipymai tarp seimo frakciju,ir dabartiniai rinkimai ,yra tik tasa Lietuvos 28 metu naikinimo?? man iki siolei skamba ausyse valstieciu galvos ,Karbauskio pasisakymas ,kad Grybauskaite labai protinga moteris ir jis labai gerbe ir is jos daug ko mokosi.Tiesa,tas buvo tik vieninteli karta,buvo ir paviesinta.O kas buvo tai,euforija,antpludis ruzavu meiles ziedeliu,ar neatsargus issidavimas leptelejus toki shuda (pagal dedules shudo filosofini traktata)??Zinot,kai nuvaziuoja sarvuotas traukinys,su sniego guztem mojuoti beprasmiska.Keista,kad valstieciai tureje toki milziniska rinkeju palaikyma,nieko nepadare ,kad ta palaikyma sustiprinti.net nesugebejo rasti savyje garbu zmogu,kuris butu tikes i prezidentus.Sutikit buvo pasiula tu ,kurie savyje turi zemiausia morales kartele,tiksliau zemiau plintuso???
Atsakyti | Atsakyti su citata | Cituoti
+7 # Atas 2019-05-14 23:07
Kokios auksinės mintys, kaip teisingai jeronimo pasakyta. Laimė būtų, jei taip galvojančių būtų dauguma
Atsakyti | Atsakyti su citata | Cituoti
+7 # jeronimas 2019-05-14 18:19
Tes. As 100 dienu nereiskiau jokios kritikos naujai isrinktiems zaliems valstieciams,ir visiems siuliau palaukti,leisti perlipti i vezes,perlipti per asmenines ambicijas,ir pradeti valyma ir pertvarka is pagrindu.Bet ir po dvieju metu padaryta tik minimaliai,ir su begale klaidu.Lietuvai reikia ne atskiru grupeliu seime su savo ambicijom ir troskimais zut but issaugoti kresla po shikinem,bet rimto darbo,pasiaukojimo ir sutarimo.O dabar sutarima maciau tik tarp ilgameciu partgauju pas kurlianski kabinete arba gaunant nurodymus restorane ar per tulpiu pasta.Netgi sendien ,pasikviete generalini prokurora,nesugebeta uzduoti netgi rimtu klausimu.Panasu ,kad prokuroras buvo susitikes ne su valdzios auksciausiais asmenimis,bet su nutolusio kaimo bendruomene.Vis dar tikiuosi ,kad karbauskis atsibus ir su savo partija ir prijaucianciais bent kiek prades suktis i prieki.
Atsakyti | Atsakyti su citata | Cituoti
+5 # Daiva Guobiene 2019-05-14 22:08
Taip sutinku - mazai. Ka ten mazai - NIEKO!
Vat kiek gerio sulaukeme is konservatoriu, socdemu ir liberastu! Kur jau ten Valstieciams!
P.S. O jei rimtai, kokiai valdziai valdyme padejo rinkeju palaikymas? Ir koks buvo rinkeju palaikymas Valstieciams? Mokytoju streikas?
Atsakyti | Atsakyti su citata | Cituoti
+5 # Atas 2019-05-14 23:11
Tų besočių mokytojų streikai tikrai yra tikrai rakštis valstybei. Ir valstiečiams.
Atsakyti | Atsakyti su citata | Cituoti
+6 # jeronimas 2019-05-15 00:34
Priminsiu ,Jums Ponia Daiva tik viena epizoda,kur ,mano manymu ,valstieciai ir Karbauskis pasielge kaip visiski bestuburiai,visiski gatviniai,neziurint,kad jiems rinkejai patikejo valdyti valstybe.Prisiminkime kaip banko valdytojas viesai,visai Lietuvai ir ne tik Lietuvai,pareiske,kad sazine ir garbe -ne sio pasaulio demencija.ir nieko,jokios reakcijos dvi savaites nebuvo,kol skaitytojai nepradejom reiksti nepasitenkinimo siuo abajudu.Juk tai pasake ne koks apsisnarglejes aludes lankytojas,bet zmogus valdantis valstybes visa finansine sistema ne tik finansus??? Kurioj dar valstybej ,po tokiu pareiskimu banko valdytojui butu leista dirbti??O Lietuvoj viskas gerai,ir tik po keleto menesiu pradeta laizytis tarp seimo kedziu ir prie tu kedziu prisiklijavusiu subiniu.Kaip Jums atrodo,Daiva ,ar iki tokio ygio degradaves banko galva gali garbingai ir dorai atlikti jam patiketa darba ,patiketas pareigas???
Atsakyti | Atsakyti su citata | Cituoti
+6 # jeronimas 2019-05-15 00:40
Apie magnolija nesinori net rasyti,nes as is tos butybes nesitikiu nieko gero ir naudingo Lietuvai-Tevynei.Ta butybe su dvyguba melo kauke ir be praeities,be garbes,be sazines,be autobiografijos.man net nekyla ranka rasyti prezidente is didziosios raides,net ir pavardes nesinori rasyti nes butum priverstas rasyti is didziosios.As niekada nesitikejau ,kad si "ponia" bent jau savo tulpiu pastu pasiulytu savo pastumdeliui bankininkui bent jau viesai vyriskai ,radus savyje drasos,atsiprasyti visos Tautos,visu pilieciu,netgi tu,kurie negirdejo sio moraliskai ir nepataisomai suzaloto balvono issireiskimo.
Atsakyti | Atsakyti su citata | Cituoti
+7 # Albina Adomonienė 2019-05-15 07:16
Pirmiausia, ką Valstiečiai privalėjo padaryti atėję su tokia jėga į seimą- tai išviešinti KGB-byną!!! Būtų lėkę per "bortą" tiek magnolija-tulpė, tiek kurdupelis Lanzis, su dauguma iš savo svitos ir dar ne vienas kubilinis su kirkiliniu. Tik išsivalius erdvę buvo įmanu normaliai dirbti Tėvynės labui. O dabar, jau gerokai "nukraujavus" ir išbarsčius savo potencialą... nu nežinau, nežinau kas gausis. Manau būtina eiti balsuoti, palikti Nausėdą, nes jis atsargus ir nedrįs, bent iš pradžių "plėšytis maikę" ir, manau, Valstiečiai su juo dar gali padirbėti, skirtingai nuo gerokai "trenktos" lanzberginių senmergės.
Atsakyti | Atsakyti su citata | Cituoti
+6 # Nu jo 2019-05-15 08:29
Albina, jau kiek kartų mėginta tuos kgbynus valyti, bet bergždžiai, nes negi jie patys už save balsuos ir valysis? Čia iškart landbergynas klykt pradeda, kad rusai puola. Todėl dar 75 metams užsislaptino... Čia jau ir viešinti nieko nereikėjo - viskas aišku kas tokie. O Nausėda yra koncervų kadras-buferis. Jokio skirtumo, ar jis ar ji. Suprantu, norisi tikėti, viltis...
Atsakyti | Atsakyti su citata | Cituoti
+2 # Atas 2019-05-15 23:53
gal ir privalėjo valstiečiai kažką daryti su tuo KGB-ynu, bet kažin ar būtų pavykę permesti per bortą tą šutvę, per stipriai jie įau įaugę ir išsišakoję
Atsakyti | Atsakyti su citata | Cituoti
+8 # Misteris 2019-05-15 10:44
Daivai Guobienei asmeniškai.
Šiuo metu LVŽS frakcijoje yra 50 narių.Už nepasitikėjimą VASILIAUSKU balsavo tik 41.
Ką veikė tuo metu kiti 9 nariai darbo metu,kurį apmokame mes MOKESČIŲ MOKĖTOJAI?
Atsakyti | Atsakyti su citata | Cituoti
+6 # Asta 2019-05-15 11:21
Nu tikrai - sposibo diedu :cry:
Atsakyti | Atsakyti su citata | Cituoti
+1 # tikras policnikas 2019-05-21 12:05
rimtire ir balsuokime uz Radzvila
tik ne uz policninku-kolukieciu arba zemgrobiu-komisaru klana,bei tuos kurie trecia kart pardave lietuvius-ivairuus liberastus-konservavus
Atsakyti | Atsakyti su citata | Cituoti

Komentuoti


Apsaugos kodas
Atnaujinti