Lietuviškų butikų kraustynės: senamiesčio gatves maino į vietą prekybos centre

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 Rating 0.00 (0 Votes)

Lietuviškų butikų kraustynės: senamiesčio gatves maino į vietą prekybos centre

Jei anksčiau norint įsigyti lietuviška etikete pažymėtą drabužį reikėdavo skubėti į senamiestį – ieškoti siaurose gatvėse pasislėpusių butikų, šiandien šalies drabužių kūrėjai ryžtingai keičia kryptį: vis daugiau parduotuvių atidaro didžiuosiuose prekybos centruose. Kūrėjų teigimu, tokios kraustynės sudaro sąlygas lengviau pasiekti esamus ir potencialius pirkėjus, tuo tarpu prekybos centrų atstovai džiaugiasi: lankytojams gali pasiūlyti ne tik masinę produkciją, bet ir madingus vardinius lietuviškus drabužius.

Pasak sostinės širdyje įsikūrusio prekybos centro „Europa“ generalinės direktorės Rasos Vileikytės, pastaruoju metu vietą „Europoje“ atranda vis daugiau lietuviškų drabužių kūrėjų. Vieni prekybos centre nori įsirengti asmenines savo prekės ženklo parduotuves, kiti tuo tarpu bendradarbiauja su „Europoje“ vietą atrandančiais butikais.

„Prekybos centras „Europa“ nuo pat pradžių savo lankytojams stengėsi pasiūlyti vien tik išties kokybišką, unikalią ir originalią produkciją, kuri ne tik ilgai tarnauja, bet ir neleidžia likti nepastebėtiems. Tai jau gerai įsisavino ne tik aplinkinių biurų darbuotojai, kurie į prekybos centrą skuba ir po darbo, ir per pietų pertraukas, bet ir visi miestiečiai. Todėl tokios krypties nuosekliai laikomės ir toliau, taigi su lietuviška etikete pažymėtų drabužių kūrėjais mums – labai pakeliui: jau eilę metų skirtingi lietuviški prekių ženklai demonstruoja itin aukštą kokybę, taigi yra mėgstami ir vertinami pirkėjų. Savo ruožtu labai džiaugiamės galėdami „Europos“ lankytojams pasiūlyti daugybę skirtingų lietuviškų kūrinių po vienu stogu“, – sako R. Vileikytė.

Sutampa interesai

Vienas iš pavyzdžių galėtų būti duris  „Europoje“ ką tik atvėrę lietuviško dizaino namai „Locals.lt“ – čia jie užima net 350 kv. m. plotą. Pasak vienos iš „Locals.lt“  įkūrėjų Ingos Ramonienės, „Locals.lt“ į „Europą“ visų pirma atviliojo sutampantys interesai: prekybos centre vyraujanti aplinka ir įvaizdis.

„Šis prekybos centras garsėja elegantiška, estetiška savo aplinka ir kokybiško gyvenimo aura. Jo lankytojai žino, kad čia visuomet ras plačią unikalių prekės ženklų pasiūlą. O būtent tai mes ir siūlome. Todėl manome, kad „Europos“ klientus – kokybės ir išskirtinumo ieškančius žmones – nudžiuginsime dar didesniu stipriausių lietuviško dizaino prekės ženklų pasirinkimu ir konceptualiomis stiliaus idėjomis. „Europa“ išsiskiria aukštu aptarnavimo lygiu, o tai mums labai svarbu, nes būtent tai savo klientams siūlome ir mes. Džiaugiamės, kad nuo šiol būsime vienas tų prekės ženklų, kuriuos atstovauja šis prekybos centras“ – sako Inga Ramonienė.

Pasak „Locals.lt“ bendraįkūrėjos Danutos Fedorovič, „Locals.lt“ išskirtinis tuo, kad po vienu stogu pristato patį didžiausią stipriausių vietos dizainerių sukurtą asortimentą visoje šalyje – nuo išskirtinio dizaino drabužių ir aksesuarų moterims, vyrams ir vaikams iki interjero detalių namams ir net gurmaniškų skanėstų. Dizaino namuose galima rasti Juozo Statkevičiaus, Dianos Paukštytės, Agnės Gilytės, Kristinos Kruopenytės kūrinius. Taip pat prekės ženklus „Julia Janus“, „Simona Samojauskaite Jewellery“, „Le Slap“, „Undress“, „Gėda Pelėda“, „Tadam!“, „Avanti“ , „About“, „Coocoomos“, „Flow“, „Dear Freedom“, „Sauths“, „Distyled“, „2ru2ra“ ir kitus.

„Be to, parduotuvėje galima rasti stiliaus idėjų ne tik sau, bet ir namams, jaukiam ir originaliam interjerui. Galiausiai, šiuo metu laiku ypač aktualu – platus kalėdinių dovanų pasirinkimas. Idėjų dovanoms lietuviško dizaino namuose ras ir tie, kurie neplanuoja išleisti labai daug. Šventiniu laikotarpiu pas mus labai populiarios mielos, bet itin kokybiškos smulkios dovanėlės, kurių kaina prasideda vos nuo 6 Eur“, – sako I. Ramonienė.

Siekia patogumo

Kad žengti su prekybos centru išties pakeliui, sako ir „Europoje“ įsikūrusio butiko „The Garden“ vadovė Neringa Jaciunskaitė. Vadovės tegimu, „The Garden“ – pirmasis didelę prekės ženklų įvairovę siūlantis butikas Lietuvoje, priėmęs sprendimą parduotuvę atidaryti ne miesto senamiestyje, bet prekybos centre. Toks sprendimas butikui neabejotinai pasiteisino.

„Tik labai maža dalis dirbančių moterų gali leisti sau dairytis mėgstamų kūrinių važinėjant po skirtingus senamiesčio butikus, kurie įprastai veikia vos iki 19 valandos. Įsikūrę „Europoje“, mes dirbame visomis savaitės dienomis, pilnu prekybos centro laiku, taigi potencialų pirkėją pasiekiame daug lengviau. Be to, „Europos“ lankytojai nuolat ieško įdomesnių, originalesnių kūrinių, daugumai jų jau atsibodę tie patys masinės gamybos prekės ženklai. Taigi pilnai ir lengvai patenkiname lankytojų poreikius“, – sako N. Jaciunskaitė. 

Vadovė skaičiuoja, kad šiuo metu „The Garden“ bendradarbiauja su maždaug dvidešimčia lietuvių kūrėjų – butikas lankytojams siūlo įsigyti prekės ženklais „Atella“, „AP Line“, „Adrika“, „Robi Agnes“, „Ursula“, „Luka Flores“, „Kartu“, „Saviti“, „Butiw Avenue“, „Dame“, „Rene Deco“, „Nice Idea“, „AG Design“, „Alpacos“, „Morzės sesės“ ir kitais pažymėtus kūrinius. Didžiausią butiko asortimentą sudaro suknelės – netrūksta ir skirtų pasipuošti, ir tinkamų vilkėti kasdien. Vietos butike skiriama ir lietuvių kurtiems aksesuarams.

Plečia auditoriją

Kad įsikurti prekybos centre reiškia didesnį prieinamumą pirkėjui, sako ir laikinai pareigas einanti lietuviško prekės ženklo „Happeak“ vadovė Šarūnė Dambrauskaitė. Vadovė skaičiuoja, kad vietą „Europoje“ prekės ženklas atrado 2011-aisiais, kai įsikurti prekybos centre butikams dar buvo retas sprendimas. Tačiau sprendimas neabejotinai pasiteisino, o šiandien pasekti tokiu pavyzdžiu jau skuba kiti.

„Mūsų prekės ženklas yra skirtas visai šeimai – tiek patiems mažiausiems ir vyresniems vaikams, tiek skirtingus poreikius turintiems suaugusiesiems – nėščiosioms ar žindančioms mamoms, į darbą skubančioms ar laisvalaikiui nusiteikusioms moterims, poilsio išsiilgusiems vyrams. Šeimoms siūlome ne tik laisvalaikio, bet ir elegantiškų ar lauko drabužių, gaminamų iš natūralių medžiagų, pasirinkimą“, – vardija Š. Dambrauskaitė. 

Vadovės teigimu, auditorija, kuriai aktualus „Happeak“ prekės ženklas, pilnai sutampa su „Europos“ lankytojų portretu – tai aukštesnės kokybės, stilingo dizaino, ilgaamžiškumo, patogumo ir praktiškumo ieškantis pirkėjas. Todėl parduotuvė prekybos centre kūrėjams reiškia galimybę pasiekti platesnį klientų ratą.

Peržiūros: 462

Komentuoti


Apsaugos kodas
Atnaujinti