skip to Main Content

„Ford Fiesta“: keturiasdešimt sėkmės metų

„Fiesta“ ir šiandien – mėgstamiausias mažos klasės automobilis Europoje

 

Kelnas (Vokietija), rugsėjo 23 d. Nuo  to momento, kuomet 1976-aisiais nuo konvejerio nuriedėjo pirmoji „Fiesta“, šio modelio automobiliai rado pastogę daugiau nei 17 milijonų namų ūkių visame pasaulyje. Kompaktiška, saugi ir ekonomiška „Fiesta“ žaibiškai išpopuliarėjo atsigaunančios ekonomikos sąlygomis po 1970-ųjų metų pasaulinės naftos krizės.

Jei automobiliui tinka apibūdinimas „guvus“, tai „Fiesta“ būtent toks. Sportiškos išvaizdos šeimos automobilio gyvenimas buvo spalvingas ir įdomus: „Fiesta“ tarnavo britų policininkams, jį mėgo kino žvaigždės Jeremy Ironsas, Rogeris Moore‘as, Danny Dyer. Moterys turėjo galimybę varžytis „Ford Fiesta“ moterų ralyje. Vokietijoje, Kelne, ten kur ir buvo pagamintas pirmasis „Fiesta“, stovi sparnuotas aukso spalvos paminklas, skirtas šiam modeliui.

„Ford“ kompanijai sutinkant britų numylėto automobilio keturiasdešimtmetį, džiugina jo populiarumas – modelis yra geriausiai parduodamas automobilis Europoje per paskutinius ketverius metus. Šių dienų pirkėjui „Ford Fiesta“ yra lygiai toks pat madingas bei inovatyvus, koks buvo prieš keturiasdešimt metų, pirmą kartą jo padangoms palietus kelio asfaltą.

2016-aisiais metais „Fiesta“ lieka ištikima originalaus automobilio dvasiai, siūlo dinamišką eksterjero dizainą, rafinuotą interjerą bei pažangiausias technologijas, tokias kaip balsu valdoma komunikacijos sistema „SYNC“ bei susidūrimo prevencijos sistema „City Stop“. Ir ji tebėra tokia pat guvi kaip jos pirmtakai.

„Fiesta“ šiandien galima įsigyti su 3 ar 5 durų kėbulu. Jame, pirkėjo pageidavimu, gali būti montuojamas vienas iš plataus „Ford“ jėgainių asortimento šiuolaikinių, efektyvių bei ekonomiškų variklių, įskaitant ir daug apdovanojimų pelniusį 1 litro darbinio tūrio „EcoBoost“. „Fiesta“ modelių linija yra papildyta nauju ir kol kas galingiausiu modeliu „Fiesta ST200“. Pastaroji versija gali pasiekti 230 km/h greitį. Pirmosios kartos „Fiesta“ galėjo važiuoti maksimaliu 140 km/h greičiu.

Karelas Willaertas prieš 40 metų dirbo inžinieriumi testuotoju Belgijos kompanijoje „Lommel Proving Ground“. Jo komanda išbandė prototipą pažymėtą „1 Fiesta“. Tuomet automobilio galimybės buvo išbandytos distancijoje, kurios ilgis kaip dukart iki Mėnulio ir atgal. 24 valandas per parą, važiuojant įvairiais kelio paviršiais, dieną ir naktį buvo bandoma važiuoklė, stabilumas, saugumas. Po 40 metų Karelas dar kartą atliko pirmojo „Fiesta“ važiavimo bandymą.

Pirmosios „Ford Fiesta“ bandymą prieš 40 metų ir dabar galite pažiūrėti čia:

 

 

„Fiesta“ asortimento infografika:

 

http://fiestacelebrations.fordpresskits.com/appData/Fiesta40thAG.gif

 

Apie „Ford Motor“

 

„Ford Motor Company“ yra pasaulinis automobilių pramonės lyderis, įsikūręs Dyrborno mieste Mičigano valstijoje, JAV. „Ford“ gamina ir parduoda automobilius 6 kontinentuose. Koncerne dirba 166 tūkst. žmonių, veikia 70 gamyklų. Koncernas gamina „Ford“ ir „Lincoln“ automobilius. Finansines paslaugas klientams teikia „Ford Motor Credit Company“. Daugiau informacijos apie kompaniją: www.fordmotorcompany.com

 

Apie „Inchcape“

 

„Inchcape“ yra vienintelis įgaliotasis koncerno „Ford“ atstovas Lietuvoje.

 

Viena didžiausių pasaulyje automobilių prekybos bendrovių Lietuvoje veikia nuo 2007 metų, kai kartu su partnere bendrove „Vitvela“ Vilniuje įsteigė UAB „Inchcape Motors“. Šiandien „Inchcape Motors“ yra didžiausia automobilių prekybos bendrovė, atstovaujanti automobilių „Ford“, „Hyundai“, „Jaguar“, „Land Rover“, „Range Rover“, „Mazda“ ir „Mitsubishi“ automobilių gamintojus.

 

170 metų sėkmingai veikianti „Inchcape“ 26 pasaulio valstybėse verčiasi naujų ir naudotų automobilių prekyba, prekyba atsarginėmis dalimis, techniniu aptarnavimu, finansavimu ir draudimu. „Inchcape“ siekia tapti labiausiai į klientą orientuota automobilių prekybos kompanija. „Inchcape“ akcijomis prekiaujama Londono akcijų biržoje nuo 1958 metų. Įmonėje dirba maždaug 14 300 žmonių, jos centrinė buveinė įsikūrusi Londone.

Facebook komentarai
  • Auto
Back To Top