skip to Main Content

 

 

Štutgartas, Vokietija, birželio 23 d. Mažas benzininis variklis, kurį Europos vairuotojai vertina už taupumą bei išskirtinę galią, ketverius metus iš eilės niekam neužleidžia geriausio pasaulyje variklio vardo. To „International Engine Of The Year“ rinkimuose dar nėra buvę. 87 specializuotų leidinių žurnalistai iš 35 šalių Štutgarte paskelbė „EcoBoost“ geriausiu varikliu kategorijoje iki 1 litro, pažymėdami, kad ši mažytė jėgainė išsiskiria savo galia, taupumu, išbaigtumu ir technologijomis.      

Tai jau aštuntas „Ecoboost“ variklio „Oskaras“, gautas „International Engine Of The Year“ rinkimuose per ketverius metus. „Ford EcoBoost“ įkūnija puikias galios charakteristikas ir ekonomišką važiavimą – to tiesiog laukė pirkėjai visame pasaulyje.

1 litro darbinio tūrio „Ecoboost“ variklis Europoje buvo montuojamas į kas penktą naują „Ford“ automobilį, parduotą 2014 metais.

„Vieno litro darbinio tūrio „Ecoboost“ variklis pakeitė mažų benzininių variklių rinkos taisykles. Mes didžiuojamės, kad, nepaisant augančios konkurencijos, „Ecoboost“ išlieka geriausiu savo klasėje. Įkvėpti tos dvasios, kuria kūrėme „Ecoboost“ variklį, mes tęsiame naujų variklių kūrimą“, – teigė „Ford of Europe“ produktų vystymo viceprezidentas Joe Bakajus.

„Ford“ korporacija dirba išvien su savo inžinerijos partneriais „Schaeffler Group“. Kartu jie vykdo naujo dvigubos masės smagračio, kuris išjungia automobilio cilindrus platesniu automobilio apkrovos bei greičio diapozonu, bandymus, o tai padeda sumažinti triukšmo, vibracijos bei grubumo pojūčio lygį. Europos mokslinių tyrimų bei inovacijų centre Achene, Vokietijoje, atlikti bandymai parodė, kad degalai naudojami net 6 proc. ekonomiškiau. 

„Tokiuose smarkiai sumažintuose varikliams kaip 1 litro darbinio tūrio „EcoBoost“, ženkliai padidinti degalų ekonomiškumą galima tik panaudojant cilindrų išjungimą. Kuriant ir tobulinant naujus variklius, didžiausią prioritetą teikiame degalų ekonomiškumui“, – sakė „Ford of Europe“ patobulintų galios agregatų vadybininkas Carstenas Weberis.

100 AG, 125 AG bei 150 AG, 1 litro darbinio tūrio „EcoBoost“ variklis  yra gaminamas Kelne ir Rumunijos mieste, Krajovoje, ir dabar prieinamas 72 pasaulio šalyse. Šeimoje yra 1 litro trijų cilindrų, 1,5 litro, 1,6 litro, 2 litrų ir 2,3 litro darbinio tūrio keturių cilindrų bei 3,5 litro šešių cilindrų varikliai. Paskutinysis yra montuojamas į visiškai naujus „Ford GT“ lenktyninio automobilio modelius, su kuriuo „Ford“ planuoja sugrįžti į „Le Mans 2016“ lenktynes.

Apie „Ford Motor“

„Ford Motor Company“ yra pasaulinis automobilių pramonės lyderis, įsikūręs Dyrborno mieste Mičigano valstijoje, JAV. „Ford“ gamina ir parduoda automobilius 6 kontinentuose. Koncerne dirba 183 tūkst. žmonių, veikia 65 gamyklų. Koncernas gamina „Ford“ ir „Lincoln“ automobilius. Finansines paslaugas klientams teikia „Ford Motor Credit Company“. Daugiau informacijos apie kompaniją: www.corporate.ford.com

 

 

Apie „Inchcape“

 

„Inchcape“ yra vienintelis įgaliotasis koncerno „Ford“ atstovas Lietuvoje.

Viena didžiausių pasaulyje automobilių prekybos bendrovių Lietuvoje veikia nuo 2007 metų, kai kartu su partnere bendrove „Vitvela“ Vilniuje įsteigė UAB „Inchcape Motors“. Šiandien „Inchcape Motors“ yra didžiausia automobilių prekybos bendrovė, atstovaujanti automobilių „Ford“, „Hyundai“, „Jaguar“, „Land Rover“, „Mazda“ ir „Mitsubishi“ automobilių gamintojus.

170 metų sėkmingai veikianti „Inchcape“ 26 pasaulio valstybėse verčiasi naujų ir naudotų automobilių prekyba, prekyba atsarginėmis dalimis, techniniu aptarnavimu, finansavimu ir draudimu. „Inchcape“ siekia tapti labiausiai į klientą orientuota automobilių prekybos kompanija. „Inchcape“ akcijomis prekiaujama Londono akcijų biržoje nuo 1958 metų. Įmonėje dirba maždaug 14 300 žmonių, jos centrinė buveinė įsikūrusi Londone. 

 

Ramojus Motuzas

Jaunesnysis projektų vadovas

UAB „Publicum FComm“

852690033

r.motuzas@publicum.lt

Facebook komentarai
Back To Top