skip to Main Content

Europos futbolo čempionatas „Euro 2020” ir kėbli rėmėjų situacija

 

Europos futbolo čempionatas prasidėjo jau prieš kiek daugiau nei savaitę ir dabar vis daugiau kalbama ne apie kai kurių komandų sėkmes ar nesėkmes, o apie tai, kokia yra susidariusi kibli situacija tarp „Euro 2020” ir tam tikrų rėmėjų. Daugiausiai dėmesio, be joki abejonių, yra skiriama C.Ronaldo ir „Coca-Cola“ situacijai, po kurios „Coca-Cola“ akcijų vertė nukrito net 2 milijardais dolerių. O viskas prasidėjo nuo to, kad prieš pirmas Portugalijos ir Vengrijos rungtynes, C.Ronaldo duodamas interviu patraukė nuo savęs du „Coca-Cola“ butelius ir pasakė, kad reikia gerti vandenį.

 

Iš karto po šio incidento, jeigu tai galima taip pavadinti, kilo nemažas šurmulys internete, o laikui bėgant pradėjo reaguoti ir kitos komandos. Pavyzdžiui, Rusijos komandos vyriausias treneris kaip tik prieš duodamas interviu atsidarė „Coca-Cola“ buteliuką ir išgėrė visiems matant. Tokie veiksmai, žinoma, kažkiek atstato „Coca-Colos“ vaizdą, tačiau be jokių abejonių – žala jau padaryta. Su rėmėjų reklamomis visada būna įvairių incidentų, kai kurios būna labai jautrios, dažnai sporto renginiuose galima pamatyti ir kazino online reklamų, kurios patinka ne visiems žiūrovams, tačiau nereikėtų pamiršti, kad šios bendrovės yra neatsiejama sporto dalis.

 

Į panašią situaciją įsitraukė ir P.Pogba, kuris prieš duodamas interviu po rungtynių prieš Vokietiją, kurias Prancūzija laimėjo ir būtent P.Pogba buvo išrinktas geriausiu rungtynių žaidėju, nuo savęs patraukė „Heineken“ nealkoholinio alaus buteliuką. Internete sklinda kalbos, kad jis tai padarė, kadangi jis yra musulmonas, o ši religija yra prieš alkoholinius gėrimus. Nors šis veiksmas nesusilaukė tiek dėmesio kaip buvo su C.Ronaldo, galbūt, todėl, kad P.Pogba tai padarė ne pirmas. Vis tik, tokie dalykai nepatinka rėmėjams ir pagrindinis klausimas yra, kaip rėmėjai turėtų reaguoti tokiose situacijose.

 

„Coca-Cola“ po šio incidento davė išleido ne vieną pranešimą, kuriuose sakoma, kad „Coca-Cola“ turi daugybė skirtingų gėrimų ir kiekvienas žmogus gali gerti tai, ką tik nori. Taip pat, jie pažymėjo, kad jie turi ir geriamo vandens, sportinių gėrimų, „Coca-Cola Zero“ ir dar daug visko, todėl tiek žaidėjai, tiek žiūrovai gali pasirinkti tai, kas jiems labiausiai patinka. Į visą šią situaciją reaguodama UEFA irgi tarė savo žodį, jie pranešė komandoms, kad jų žaidėjai nustotų daryti šį veiksmą ir nebepatrauktų šių gėrimų prieš duodami interviu.

 

Kodėl tai yra taip svarbu ir kodėl UEFA į tai sureagavo? Pagrindinė to priežastis yra tai, kad futbolas labai priklauso nuo šių rėmėjų pinigų ir būtent „Coca-Cola“, „Heineken“ ir kiti rėmėjai daug prisidėjo prie šiuo metu vykstančio Europos futbolo čempionato. Labai normalu, kad UEFA į tai reaguoja ir stengiasi išlaikyti šiltus santykius su rėmėjais, kadangi jie turi įsipareigojimus, o jų nevykdymas, gali kainuoti nutrauktas sutartis, dėl ko rinktinės ir visas personalas prarastų nemažus pinigus.

 

Įdomu tai, kad P.Pogba pajudintas „Heineken“ nealkoholinio alaus butelis kaip tik atnešė įmonei pelno augimą. Jeigu „Coca-Cola“ akcijų vertė krito, tai „Heineken“ atvirkščiai – pakilo. Nors UEFA tiesiogiai žaidėjų už tai bausti neketina, gali būti, kad komandų federacijos gali susilaukti tam tikrų baudų. Vis tik, kitos komandos kaip tik giria „Coca-Cola“, pavyzdžiui, Belgijos rinktinės treneris R.Martinez pasakė, kad jo komanda labai mėgsta šį gėrimą. Bet kokiu atveju, bus labai įdomu stebėti, ar šiame „Euro 2020” nebebus daugiau incidentų, kurie galėtų pakenkti, o gal kaip tik padėti pagrindiniams rėmėjams.

 

Facebook komentarai
Back To Top });}(jQuery));