skip to Main Content

Elektra įvedama dar sparčiau

Įsivesti elektrą šiemet galima dar greičiau ir paprasčiau. Palyginti su pernai, vidutinė elektros prijungimo prie elektros skirstymo tinklo trukmė verslui sutrumpėjo net dešimčia kalendorinių dienų, privatiems klientams – keturiomis dienomis. Tai rodo elektros skirstymo bendrovės LESTO pirmojo pusmečio duomenys.

 

Geriausias pavyzdys – šalia „Ikea“ parduotuvės Vilniuje statomas prekybos centras. Šio stambaus objekto prijungimas prie elektros skirstymo tinklo truko beveik tris mėnesius trumpiau nei buvo numatyta  sutartyje. Per tą laiką buvo pastatytas 10 kilovoltų (kV) įtampos skirstomasis punktas, paklotos požeminių elektros kabelių linijos.

 

„Specialistams visada keliame tikslą elektros įvedimo darbus atlikti greičiau, nei numatyta sąlygose ir sutartyse. Trumpesnę elektros įvedimo trukmę lemia mūsų ir rangovų parenkami optimalesni techniniai sprendimai. Suskaičiavome, jog dėl efektyvesnių sprendimų mes per kelerius metus vidutiniškai sutaupėme beveik 3 savaites klientų laiko. Pavyzdžiui, dar 2011 metais verslo klientams elektra buvo įvedama vidutiniškai per 65 dienas,  privatiems – per 61 dieną“, – sakė Aidas Ignatavičius, LESTO generalinis direktorius.

 

Šiuo metu verslo klientų objektai prie skirstymo tinko prijungiami vidutiniškai per 45 kalendorines dienas, privačių – per 47 kalendorines dienas.  Tuo atveju, kai projektas nereikalingas, elektros įvedimas vidutiniškai užtrunka nebe 23, o apie 16 dienų. Šį pusmetį net tris kartus paspartėjo ir vidutinis prijungimo sąlygų išdavimas. Dabar jis vidutiniškai trunka 2 kalendorines dienas vietoj pernai buvusių 6 dienų.

 

Anot LESTO vadovo, elektros įvedimo trukmė svarbi ne tik gyventojams bei verslui, bet ir valstybės įvaizdžiui, nes elektros įvedimo greitis yra svarbus kriterijus vertinant Lietuvos patrauklumą užsienio investuotojams.

 

„Nauji mūsų klientai tiesiogiai pajuto trumpesnio elektros energijos įvedimo naudą. Tačiau netiesioginės naudos gauna visi piliečiai, nes dėl užsienio investicijų konkuruojame su daugeliu regiono šalių. Todėl tolesnis elektros prijungimo proceso tobulinimas yra mūsų įsipareigojimas“, – teigė A. Ignatavičius.

 

Bendrovė primena, jog nuo šių metų birželio 1 dienos didžiajai daliai klientų atpigo elektros įvedimas, o apskaičiuoti prijungimo prie skirstymo tinklo įkainius tapo paprasčiau. 

 

Tapti LESTO klientu galima ir neišėjus iš namų – tereikia apsilankyti savitarnos svetainėje www.manoelektra.lt  bei užpildyti paraišką. Kokią galią rekomenduojama užsisakyti naujam klientui, galima sužinoti pasinaudojus LESTO sukurta rekomenduojamos galios skaičiuokle.

 

Kiekvieno prijungimo prie elektros tinklų etapo metu klientas informuojamas apie  parengtas technines sąlygas, parengtas sutartis, prijungimo darbų pradžią ir pabaigą. Informacija klientams pateikiama savitarnos svetainėje, SMS žinute ar elektroniniu laišku.

 

Greitesnis ir paprastesnis elektros įvedimas yra vienas svarbiausių LESTO strateginių tikslų.

 

AB LESTO – Lietuvos elektros skirstomųjų tinklų operatorius, kurio pagrindinės funkcijos: elektros energijos persiuntimas skirstymo tinklais, vartotojų poreikių tenkinimas, naujų vartotojų įrenginių ir objektų prijungimas, skirstomųjų tinklų eksploatavimas, jų priežiūra, valdymas, plėtojimas, saugumo ir patikimumo užtikrinimas. Bendrovė aptarnauja daugiau kaip 1,6 mln. elektros vartotojų visoje šalies teritorijoje. LESTO savitarnos svetainė – www.manoelektra.lt, LESTO klientų aptarnavimo telefonas visą parą – 1802.

 

 

 

PRANEŠIMĄ PASKELBĖ: MARTYNAS BURBA, AB LESTO

Facebook komentarai
Back To Top