skip to Main Content

Policija paskelbė, kad šią naktį Kaune įvyko avarija automobiliui BMW bandant pabėgti nuo policijos pareigūnų.

Policijos departamentas pranešė, kad apie 3.20 val. Nuokalnės gatvėje policijos pareigūnams nestojo stabdomas BMW, vairuotojas padidinęs greitį nuvažiavo. Patruliai tarnybiniu automobiliu bandė vytis nestojusį automobilį. Po kelių minučių nestojęs automobilis rastas prieš įvažiuojant į Šiaurės prospekto ir S. Žukausko gatvių žiedinę sankryžą, mašina buvo atsitrenkusi į stulpą. Atvykę greitosios pagalbos darbuotojai vairuotojui ir dviem keleiviams konstatavo mirtį.

 

Iš tokio pranešimo iš karto kyla keli klausimai – jeigu policija vijosi nuvažiuojantį BMW, kodėl į avarijos vietą atvažiavo tik „po kelių minučių“?

Per kelias minutes tokiu greičiu, kokiu lėkė BMW, tuščiomis Kauno gatvėmis galima perlėkti visą miestą?

Jeigu policija pametė BMW iš akių (atvyko tik po kelių minučių – taip skelbiama), iš kur jie galėjo žinoti, kur įvyko avarija?

Ar policija nebandė blokuoti ar taranuoti bėgančio BMW, taip sukeldami mirtiną avariją, o dabar skelbia, kad „atvyko tik po kelių minučių“?

 

Policijos veiklą tokiais atvejais reglamentuoja aiški Policijos patruklių veiklos instrukcija, kuri sako :

 

30. Jei transporto priemonės vairuotojas nepaklūsta reikalavimui ją sustabdyti, policijos patrulis privalo:

30.1. įsidėmėti kiek įmanoma daugiau informacijos apie transporto priemonę (transporto priemonės valstybinį numerį, markę, modelį, spalvą, ypatingas žymes ir pan.), vairuotoją ir keleivius apibūdinančius požymius ir pranešti budėtojui;

 

30.2. įjungęs mėlynos (mėlynos ir raudonos) spalvos švyturėlį (švyturėlius) ir specialiuosius garso signalus, persekioti nestojusią transporto priemonę tarnybine transporto priemone, stengtis neatsilikti ir nuolat informuoti budėtoją apie judėjimo kryptį;

 

30.3. per garsiakalbį kartoti reikalavimą sustabdyti transporto priemonę;

 

30.4. stengtis pasirinkti tokį tarnybinės transporto priemonės judėjimo greitį, kad būtų užtikrintas visų eismo dalyvių saugumas;

 

30.5. esant galimybei, panaudoti automobilio priverstinio stabdymo priemones, prireikus, vadovaudamasis įstatymais, panaudoti fizinę prievartą arba šaunamąjį ginklą;

Facebook komentarai
Back To Top