skip to Main Content

„Airbus“ orlaivių gamyba viršijo 2015 m. planus

 

„Airbus“ viršijo savo 2015 m. planus ir pasiekė naują rekordą – 85 klientams (iš jų 10 – nauji) buvo pristatyti 635 orlaiviai. Iš viso bendrovė gavo 1 036 užsakymus orlaivių pristatymui – bendras užsakymų skaičius pasipildė 401 orlaiviu. Metų gale buvo pasiektas šios pramonės šakos rekordas – 6 787 orlaivių užsakymai.

 

„Praėję metai „Airbus“ taip pat padėjo tvirtus pamatus ateities planams, išplėsdama orlaivių pasiūlos galimybes ir asortimentą“, – pasakoja „Airbus“ valdybos pirmininkas ir generalinis direktorius Fabrice Brégieris. Jis teigia, kad tokie komercinės ir gamybinės veiklos rezultatai aiškiai parodo, jog orlaivių paklausa visame pasaulyje nesumažėjo.

 

Buvo pristatyti įvairių modelių orlaiviai: 491 „A320“ modelio orlaivis, 103 „A330“ modelio orlaiviai, 27 „A380“ modelio orlaiviai ir 14 „A350“ modelio itin plataus fiuzeliažo (angl. extra wide body, XWB) orlaivių. Šis gamybos padidėjimas rodo, kad bendrovės „Airbus“ 2015 m. klientams pristatytų orlaivių skaičius augo jau 13-us metus iš eilės ir pagerino 2014 m. rekordą, kuomet buvo pristatyti 629 orlaiviai.

 

„Airbus“ sulaukė 1 036 užsakymų iš 53 klientų 897-iems siaurojo fiuzeliažo ir 139-iems plačiojo fiuzeliažo orlaiviams pristatyti. 2015 m. pabaigoje visas dar neįvykdytų užsakymų skaičius pasiekė rekordinę šios pramonės šakos kartelę – 6 787 orlaivius, kurių vertė siekė 996,3 mlrd. JAV dolerių mažmeninėmis kainomis.

 

2015 m. bendrovei „Airbus“ buvo itin geri, kupini solidžių ir reikšmingų pasiekimų. „A320neo“ praėjo aviacijos biurų atestaciją abiejose Atlanto pusėse, praėjus vos penkeriems metams po šio modelio pristatymo. Be to, „Airbus“ pristatė 14 „A350“ modelio orlaivių ir įvykdė savo pažadą oro linijoms, kurios dabar gali naudotis ekonomiškiausių ir pažangiausių orlaivių pasaulyje teikiamais pranašumais. Reikšmingos pažangos pasiekta ir vykdant „A350“ modelio plėtros programą – kuriant naują šio modelio variantą, „A350-1000“, kurio pagrindinės sudedamosios ir struktūrinės dalys yra konstruojamos įvairiose gamyklose. Gaminamos ir pirmojo „A330neo“ modelio orlaivio dalys – derinama jo pirmojo variklio atrama ir sparnų dėžės (angl. wingbox) detalės. Be to, atsirado gerų naujienų ir apie bendrovės flagmaną – „A380“ modelį, kurio programa, po pirmojo skrydžio praėjus 10 metų, pagaliau atsipirko.

 

Dar vienas ryškus įvykis buvo rugsėjį įvykęs oficialus bendrovės „Airbus“ gamyklos Mobilo mieste, JAV Alabamos įlankos pakrantėje, atidarymas. Šioje gamykloje iki 2018 m. kasmet bus pagaminama nuo 40 iki 50 „A320“ modelio priklausančių orlaivių. Kitoje planetos pusėje, Kinijoje, nauji „A330“ modelio orlaivių užsakymai ne tik skatina greičiau įgyvendinti „Airbus“ planus – įsteigti naują „A330“ modelio orlaivių surinkimo ir pristatymo centrą Tiandžio mieste, bet ir padeda sklandžiau pereiti prie naujo „A330neo“ modelio. Be to, 2015 m. „Airbus“ pradėjo projektuoti trijų naujų tipų orlaivius, tarp kurių – tolimųjų skrydžių „A321neo“ modelio versija, skirta transatlantiniams skrydžiams, „A330“ modelio regioniniams skrydžiams (iki 3 000 km) skirta versija, talpinanti iki 400 keleivių, ir „A350-900“ modelio itin tolimųjų skrydžių versija, skirta kelionėms, kurių trukmė – iki 19 val.

 

PRANEŠIMĄ PASKELBĖ: DOVILĖ TUSKENYTĖ, NOVA MEDIA

Facebook komentarai
Back To Top