skip to Main Content

2017 metų „Mazda6“ į Europą atveš „SKYACTIV GVC“ sistemą

Patobulintas „Mazda“ flagmanas Lietuvoje turėtų pasirodyti rudenį

Leverkusenas, rugpjūčio 17 d. Panašu, kad „Mazda“ koncernas skrupulingai laikosi nuolatinio tobulinimo principo ir savo modelius gerina nuolat, nelaukdamas planuoto atnaujinimo. Toks bus ir 2017 metų „Mazda6“, į Europą atvešiantis ką tik iš SKYACTIV technologijų krosnies ištrauktą „G-Vectoring Control (GVC) sistemą. Planuojama, kad „Inchcape Motors“ salonuose 2017-ųjų laidos „Mazda6“ pasirodys vėlyvą rudenį.

 

Rudenį koncerno flagmanas „Mazda6“ pasirodys iškart ir sedano, ir universalo kėbulu.

 

„Mazda6“ laikoma vienu geriausiai valdomų ir maloniausiai vairuojamų savo klasės automobilių. Ir – vienu gražiausių. Galbūt todėl „Mazda“ specialistai nekišo pirštų prie 6 modelio išorės, tik pasiūlė dar vieną kėbulo spalvą – „Machine Grey“ pilką.

 

Viduje pokyčių daugiau. Koncerno inžinieriai pagerino salono garso izoliaciją, dizaineriai nupiešė naują vairo ratą, patobulintas liečiamasis TFT ekranas salono sistemų valdymui, geriau matomas bus ir ant priekinio stiklo projektuojamas pagalbinis ekranėlis „Active Driving Display“.

 

„Mazda6“ variklių pasiūla nepasikeitė, tačiau juose bus naujovių. Kaip ir anksčiau, siūlomi trys benzininiai SKYACTIV šeimos varikliai (145 ir 165 AG galios 2 litrų darbinio tūrio ir 192 AG galios 2,5 litro darbinio tūrio) ir 2,2 litro darbinio tūrio dyzelinis variklis, generuojantis 150 arba  175 AG.

 

Pastarasis bus siūlomas net su trimis naujais variklio veikimo optimizavimo sprendimais. „High-Precision DE Boost Control“ sistema pasirūpina didesniu turbinos slėgiu vairuojant dinamiškai, „Natural Sound Smoother“ sušvelnina dyzelinio variklio „kalenimą“, o „Natural Sound Frequency Control“ įrenginys neutralizuoja garso bangas, atsirandančias varikliui dirbant tam tikru režimu. Rezultatas – tylesnis, švelnesnis, tačiau tiksliau ir dinamiškiau veikiantis dyzelinis variklis.  

 

Tačiau didžiausia „Mazda6“ naujiena nėra nei matoma, nei girdima. GVC yra dalis SKYACTIV-VEHICLE DYNAMICS technologijos, padedančios sujungti transmisiją, variklį, važiuoklę, vairo mechanizmą ir vairuotoją į vieną darniai veikiančią sistemą. Šia technologija „Mazda“ stiprina taip vadinamo Jinba-Ittai (raitelis ir arklys kaip vienas kūnas) pojūtį.

 

Tai pirmoji sistema pasaulyje, keičianti variklio sukimo momentą, atsižvelgiant į vairo judesius: GVC seka skersinės ir išilginės pagreitėjimo ir sulėtėjimo jėgos veikimą ir pagal tai derina traukos paskirstymą varantiesiems ratams. Idėja paprasta – varantieji ratai veikia efektyviau, kai automobilio svorio centras pasislenka į priekį (taip nutinka stabdant). Vadinasi, atliekant manevrus daugiau svorio turėtų tekti priekinei (varančiajai) ašiai. Tam tikslui užtenka šiek tiek sumažinti trauką ir sukurti stabdymo varikliu efektą – tą ir daro GVC.

 

Tokiu būdu sistema vien programinės įrangos pagalba optimizuoja variklio ir priekinės ašies darbą, o varantieji ratai gali efektyviau išnaudoti trauką posūkiuose ar staigiai manevruojant. GVC sistemai išmaniai paskirstant trauką automobilis rieda sklandžiau, mažėja kėbulo vibravimas, važiavimas tampa dar komfortiškesnis. Svarbu tai, kad GVC veikimas yra toks tikslus ir greitas, kad vairuotojas ar automobilio keleiviai jo visiškai nejunta.

 

2017 metų „Mazda6“ taip pat gaus visą puokštę „i-ACITVESENSE“ saugumo technologijų. Šalia tradicinių pasyvaus saugumo priemonių, automobilyje įdiegta kelio ženklų atpažinimo sistema bei naujos kartos susidūrimo prevencijos sistema „Advanced Smart City Brake Support“, kurioje įprastą tokioms sistemoms lazerinį jutiklį pakeitė itin jautri vaizdo kamera, leidžianti tiksliau ir platesniu kampu fiksuoti kliūtis. 

 

Apie „Mazda Motor Corporation“

 

Japonijos automobilių koncernas „Mazda Motor Corporation“ savo veiklą pradėjo kaip kukli „Toyo Cork Kogyo Co. Ltd.“ bendrovė 1920 metais. Pirmąją transporto priemonę pagamino 1931 metais – tai buvo triratis prekių išvežiojimui skirtas motociklas. Pirmąjį automobilį „Mazda“ pagamino 1960-aisiais. 1967 metais pradėjo pirmojo automobilio su rotoriniu varikliu gamybą. Šiuo metu gamina lengvuosius ir komercinius automobilius bei jų komponentus trijose gamyklose Japonijoje, taip pat JAV, Kinijoje, Taivane, Tailande, Filipinuose, Zimbabvėje, Pietų Afrikos Respublikoje, Ekvadore ir Kolumbijoje. Koncerne dirba daugiau nei 38 tūkst. žmonių.

 

Apie „Inchcape Motors“

 

„Inchcape Motors“ yra įgaliotasis „Mazda“ atstovas Lietuvoje.

 

 

 

„Inchcape Motors“

Facebook komentarai
  • Auto
Back To Top