skip to Main Content

2017 metų „Mazda3“ debiutuoja dar viena SKYACTIV šeimos technologija

Hirosima, Leverkusenas, liepos 14 d. Šiandien Japonijos rinkoje pasirodė 2017 m. versijos „Mazda3“, kurioje pirmą kartą įdiegta naujausia „Mazda Motor Corporation“ SKYACTIV technologija. Šįkart „Mazda“ inžinieriai beveik tiesiogine ta žodžio prasme sujungė vairuotoją ir kelio paviršių – SKYACTIV G-Vectoring Control (GVC) sistema valdo variklio darbą ir paskirsto trauką atsižvelgdama į vairo judesius.

 

GVC tapo SKYACTIV-VEHICLE DYNAMICS technologijos, padedančios sujungti transmisiją, variklį, važiuoklę, vairo mechanizmą ir vairuotoją į vieną darniai veikiančią sistemą, dalimi. Šia technologija „Mazda“ stiprina taip vadinamo Jinba-Ittai (raitelis ir arklys kaip vienas kūnas) pojūtį.

 

GVC išmaniai valdo variklio trauką siekdama pagerinti važiuoklės darbą ir važiavimo komfortą. Tai pirmoji sistema pasaulyje, keičianti variklio sukimo momentą, atsižvelgiant į vairo judesius: GVC seka  skersinės ir išilginės pagreitėjimo ir sulėtėjimo jėgos veikimą ir pagal tai derina traukos paskirstymą varantiesiems ratams. Tokiu būdu sistema optimizuoja variklio darbą, daugiau galios skirdama tam ratui, kuris turi daugiau galimybių tą galią realizuoti. Automobilis prisitaiko prie vairuotojo ketinimų – gerokai padidina vairavimo sklandumą, sumažina net ir nesąmoningų vairo korekcijų poreikį ir nevargina vairuotojo. GVC sistemai paskirstant trauką, sumažėja kėbulo vibravimas, o tai taip pat  padidėja komforto jausmas.

 

Ši technologija pritaikyta visiems vairuotojams, nepriklausomai nuo jų vairavimo įgūdžių. Ji pravers nedidelio greičio kelionėms mieste, važiuojant dideliu greičiu užmiestyje, vingiuotuose keliuose ir net kritinių manevrų metu. Tiesą sakant, kaip tik važiuojant sudėtingomis eismo sąlygomis ir šiurkščiomis kelio dangomis, tarkime, neasfaltuotais keliais, GVC sistemos privalumai geriausiai ir atsiskleidžia. GVC yra suderinama su bet kokia transporto priemone, turinčia SKYACTIV variklį. To reikia, kad būtų galima tiksliai kontroliuoti sukimo momentą ir SKYACTIV-važiuoklę.

 

Atletiško kūno „Mazda3“, kurioje įmontuota GVC sistema, pasižymi patogia vairo ergonomika, išsiskiria spalvotu vairuotojo prietaisų skydeliu (Active Driving Display)). Pasirūpinta ir keleivių saugumu – įmontuota susidūrimų prevencijos įranga (Smart City Brake Support, SCBS), priekinė jutiminė kamera, aptinkanti kitas transporto priemones bei pėsčiuosius, eismo dalyvių neakinantys žibintai.

 

2017 metų „Mazda3“ jėgainių linijoje – trys SKYACTIV-G benzininiai varikliai: SKYACTIV-G 1,5 litro darbinio tūrio su 100 AG bei du SKYACTIV-G 2,0 litro darbinio tūrio agregatai su 120 ir 165 AG. Taip par du ekologiški dyzeliniai varikliai: SKYACTIV-D 1.5 litro darbinio tūrio su 105 AG bei SKYACTIV-D 2,2 litro su 150 AG. Visos jėgainės dirba išvien su jautraus perjungimo šešių laipsnių SKYACTIV-MT mechanine arba SKYACTIV-Drive automatine transmisija.

 

2017 m. versijos „Mazda3“ modelio kainos Lietuvoje bus skelbiamos šių metų lapkritį, o prekybą Lietuvoje planuojama pradėti kitų metų vasarį.

 

Apie „Mazda Motor Corporation“

 

Japonijos automobilių koncernas „Mazda Motor Corporation“ savo veiklą pradėjo kaip kukli „Toyo Cork Kogyo Co. Ltd.“ bendrovė 1920 metais. Pirmąją transporto priemonę pagamino 1931 metais – tai buvo triratis prekių išvežiojimui skirtas motociklas. Pirmąjį automobilį „Mazda“ pagamino 1960-aisiais. 1967 metais pradėjo pirmojo automobilio su rotoriniu varikliu gamybą. Šiuo metu gamina lengvuosius ir komercinius automobilius bei jų komponentus trijose gamyklose Japonijoje, taip pat JAV, Kinijoje, Taivane, Tailande, Filipinuose, Zimbabvėje, Pietų Afrikos Respublikoje, Ekvadore ir Kolumbijoje. Koncerne dirba daugiau nei 38 tūkst. žmonių.

 

Apie „Inchcape Motors“

 

„Inchcape Motors“ yra įgaliotasis „Mazda“ atstovas Lietuvoje.

 

Viena didžiausių pasaulyje automobilių prekybos bendrovių Lietuvoje veikia nuo 2007 metų, kai kartu su partnere bendrove „Vitvela“ Vilniuje įsteigė UAB „Inchcape Motors“. Šiandien „Inchcape Motors“ yra didžiausia automobilių prekybos bendrovė, atstovaujanti automobilių „Ford“, „Hyundai“, „Jaguar“, „Land Rover“, „Mazda“ ir „Mitsubishi“ automobilių gamintojus.

 

170 metų sėkmingai veikianti „Inchcape“ 26 pasaulio valstybėse verčiasi naujų ir naudotų automobilių prekyba, prekyba atsarginėmis dalimis, techniniu aptarnavimu, finansavimu ir draudimu.  „Inchcape“ siekia tapti labiausiai į klientą orientuota automobilių prekybos kompanija. „Inchcape“ akcijomis prekiaujama Londono akcijų biržoje nuo 1958 metų. Įmonėje dirba maždaug 14 300 žmonių, jos centrinė buveinė įsikūrusi Londone.

 

Daugiau informacijos:                                              

 

Miglė Makauskaitė

 

„Inchcape Motors“

Facebook komentarai
  • Auto
Back To Top