Žiemą Lietuvoje užauginti agurkai ne kalėdinis stebuklas

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 Rating 0.00 (0 Votes)

Žiemą Lietuvoje užauginti agurkai – ne kalėdinis stebuklas

Ant Kalėdų stalo šiemet lietuviškų gėrybių bus daugiau negu anksčiau. Švieži, Lietuvoje užauginti, agurkai visu gaivumu įsijungs į tradicinių, šventinių receptų derinius. Ilgametis prekybos tinklo „Maxima“ partneris ir tiekėjas „Kietaviškių gausa“ pasirūpino, kad bendrovės šiltnamiuose įdiegtos pažangios technologijos leistų Lietuvoje daržoves užauginti ir sunokinti nepriklausomai nuo klimato sąlygų.

 

Lietuviškų produktų gausą užtikrina partnerių tinklas

 

Nuolat pirkėjų apklausas rengiantis ir lankytojų pasirinkimus analizuojantis prekybos tinklas „Maxima“ pastebi, kad klientų orientyrai išlieka stabilūs – pirkėjams Lietuvoje yra svarbi produktų kokybė, maža kaina ir platus asortimentas. „Maximos“ pirkimų departamento direktorė Vilma Drulienė sako, kad turėdami plačią pasirinkimų laisvę prekybos tinklo klientai pirmenybę teikia lietuviškoms prekėms.

 

„Nuolat didiname lietuviškų produktų įvairovę ir stipriname partnerystę su Lietuvos ūkininkais, gamintojais, perdirbėjais ir importuotojais. Ilgalaikiai ryšiai lemia tarpusavio supratimą ir pasitikėjimą, gebėjimą greitai reaguoti į pokyčius ir naujus vartotojų poreikius“, – sako V. Drulienė.

 

Jos teigimu, maisto produktų pardavimai lietuviškame prekybos centre Kalėdų ir Naujųjų metų laikotarpiu pastebimai išauga. „Maximos“ parduotuvėse net 80 proc. šviežio maisto yra lietuviškas ir pirkėjai tai vertina: didžiausia yra lietuviškų maisto produktų paklausa. Natūralu, kad palaikome savo partnerių iniciatyvas plėsti gamybos pajėgumus ir diegti inovatyvias technologijas“, – dėsto „Maximos“ pirkimų departamento direktorė.

 

Daugiau šviežių daržovių – sveikesnė mityba

 

Iš viso šiuo metu lietuviško prekybos tinklo parduotuvėse pirkėjai gali rinktis net iš puspenkto šimto skirtingų daržovių ir vaisių rūšių – iš jų beveik pusė yra lietuviški.

 

„Kuo trumpesnis kelias iš šiltnamio iki parduotuvės lentynos, tuo šviežesnės daržovės pasiekia pirkėjų stalą. Todėl „Maxima“ labai vertina galimybę daržoves ir vaisius pirkti iš augintojų Lietuvoje“, – pažymi V. Drulienė.

 

„Kietaviškių gausos“ verslo plėtros vadovas Karolis Montvila sako, kad užauginti šviežių ilgavaisių agurkų šių metų Kalėdų stalui buvo vienas iš bendrovės specialistų uždavinių. „Užsibrėžtų tikslų siekiame sklandžiai ir nuosekliai, o papildomos energijos mums suteikia partnerių pasitikėjimas ir įžvalgos. Plėsdami asortimentą ir didindami vartotojų galimybes rinktis, kartu mes geriname sąlygas maitintis sveikai ir laikytis visavertės mitybos principų“, – teigia K. Montvila. Beje, ilgavaisių agurkų šviežumą užtikrinti padeda speciali pakuotė. Taip supakuoti agurkai kone tris kartus ilgiau išlaiko šviežumą, tad atitinkamai – ir skonio savybes, maistinę vertę, malonų kvapą.

 

Technologijų inovacijos atvėrė naujas galimybes

 

Pirmąją progą pasimėgauti moderniuose „Kietaviškių gausos“ šiltnamiuose užaugintomis daržovėmis prekybos tinklo „Maxima“ pirkėjai gavo šių metų pavasarį. Nuo to laiko lietuviškų daržovių pardavimai pateisino lūkesčius. Taip pat paaiškėjo, kokias agurkų ir pomidorų rūšis pirkėjai labiausiai mėgsta.

 

„Maximos“ duomenys rodo, kad klientai dažniausiai rinkosi lietuviškus didžiuosius apvaliuosius, vyšninius ir slyvinius pomidorus. Iš viso lietuviško prekybos tinklo parduotuvėse galima rasti 11 rūšių pomidorų, atkeliaujančių tiesiai iš Kietaviškių (Elektrėnų sav.).

 

Naujas galimybes bendrovei „Kietaviškių gausa“ atvėrė sprendimas įgyvendinti modernizacijos projektą ir pirmą kartą Lietuvoje pastatyti šviesos kultūros šiltnamių kompleksą. Naujieji šiltnamiai buvo suprojektuoti, atsižvelgiant į augalų, aplinkosaugos ir darbo ergonomikos poreikius, o daržovių auginimo procesas tapo kompiuterizuotas. Moderni apšvietimo, laistymo ir mikroklimato palaikymo sistema šiltnamiuose sudaro sąlygas daržoves auginti nepriklausomai nuo gamtos oro sąlygų.

 

Apie bendrovę „Maxima LT“

 

Lietuviškas prekybos tinklas „Maxima“ šiemet mini savo 25-erių metų veiklos sukaktį. Tradicinės „Maximos“ stiprybės – mažos kainos ir platus, ypač lietuviškų prekių, pasirinkimas. Tinklą valdanti bendrovė „Maxima LT“ yra didžiausia lietuviško kapitalo įmonė, viena iš didžiausių mokesčių mokėtojų bei didžiausia darbo vietų kūrėja Lietuvoje. Šiuo metu Lietuvoje veikia 238 „Maximos“ parduotuvės, kuriose dirba daugiau nei 15 tūkst. darbuotojų ir kasdien apsilanko daugiau kaip 550 tūkst. pirkėjų.

 

PRANEŠIMĄ PASKELBĖ : RŪTA PASTARNOKIENĖ, FABULA HILL+KNOWLTON STRATEGIES

Peržiūros: 218

Komentuoti


Apsaugos kodas
Atnaujinti