Booking.com klientų aptarnavimo skambučių centrą Vilniuje atidarys 2018 m. balandį

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 Rating 0.00 (0 Votes)

Booking.com klientų aptarnavimo skambučių centrą Vilniuje atidarys 2018 m. balandį

VILNIUS – 2017 m. GRUODŽIO 4 d. – Booking.com, didžiausią viešnagės vietų pasiūlą keliautojams turinti, pasaulyje lyderiaujanti įmonė, šiandien pranešė, kad 2018 m. balandžio mėnesį Vilniuje atidarys pirmąjį Baltijos šalyse klientų aptarnavimo skambučių centrą. Naujausiame Booking.com skambučių centre iki 2018 m. pabaigos planuojama įdarbinti apie 200 žmonių, o per artimiausius keturis penkis metus darbuotojų skaičių padidinti iki 900.

 

Booking.com skambučių centras Vilniuje yra devintasis įmonės centras Europoje ir aštuonioliktasis pasaulyje. Klientų aptarnavimo komanda Vilniuje Booking.com svečiams ir apgyvendinimo įstaigų partneriams visą parą be išeiginių teiks pagalbą telefonu, el. laiškais ir žinutėmis. Pasaulyje veikiančiose vietinėse Booking.com įmonėse dirba daugiau nei 7 000 klientų aptarnavimo agentų.

 

Įmonė siūlo darbo pozicijas administracijoje ir klientų aptarnavimo specialistams, kurie dirbs su klientais visame pasaulyje teikdami pagalbą įvairiomis kalbomis – rusų, vokiečių, anglų, lenkų, estų ir, žinoma, lietuvių. Kandidatuoti į šias pozicijas kviečiama tiesiogiai apsilankius adresu www.workingatbooking.com.

 

„Vilnius tampa tikra regiono sostine Europoje su įvairiataute kultūra, kuri yra stipri ir Booking.com bendrovėje“, – teigė Booking.com klientų aptarnavimo vadovas pasaulyje James Waters. „Vilniuje gausu talentingų žmonių, ypač su mums reikalingomis kalbos žiniomis. Nekantraujame išplėsti savo darbuotojų komandą Baltijos šalyse.“

 

Siekdama išrinkti tinkamiausią vietą naujajam klientų aptarnavimo skambučių centrui Booking.com bendradarbiavo su „Investuok Lietuvoje“ – patyrusių verslo konsultantų komanda, padedančia pasaulinėms verslo bendrovėms plėsti savo veiklą Vilniuje.

 

„Investuok Lietuvoje“ yra patenkinta su Booking.com vykusiu bendradarbiavimu pasirenkant naująjį klientų aptarnavimo centrą įkurti Vilniuje, sveikiname šią pasaulinę įmonę prisijungus prie mūsų verslo bendruomenės“, – teigė Mantas Katinas, „Investuok Lietuvoje“ generalinis direktorius. „Džiaugiamės, kad Booking.com įvertino įsikūrimo Vilniuje privalumus, ypač regione esančius talentingus darbuotojus. Esame dinamiškas, daugiakultūrinis regionas su turtingu paveldu, kuriame didelė dalis gyventojų, kalba keliomis kalbomis.“

 

Booking.com naujasis klientų aptarnavimo centras įsikurs Vilniaus „Technopolyje“ – didžiausiame verslo kvartale šalyje.

 

 „Sveikiname mūsų naują bendruomenės narį bei džiaugiamės, kad galėsime prisidėti prie bendrovės klientų aptarnavimo centrų plėtros čia, Lietuvoje. Kaip biurų vystytojui, mums svarbiausia užtikrinti geriausią infrastruktūrą ir lankstumą sėkmingam tokių bendrovių kaip Booking.com augimui“, - teigė „Technopolis“ vadovė Lina Maskoliūnė.

 

3 940 m² dydžio klientų aptarnavimo centras įsikurs dviejuose naujo „Technopolio“ Penta pastato aukštuose ir yra pirmasis Baltijos šalyse tokio tipo centras, kurį įkūrė viena didžiausių kelionių užsakymo internetu įmonių pasaulyje ir skaitmeninių technologijų lyderė. Įvairiais Lietuvos kultūros, istorijos ir gamtos elementais paremtą biuro stilių sukūrė pasaulinės architektūros, dizaino ir projektavimo įmonės „ATC Schoordijk Interieurontwerp“ architektas Arnold Schoordijk. Biurą puoš Lietuvos rašytojų citatos, taip pat bus naudojamos šalies miškų ir ežerų spalvos bei su jais susiję meno kūriniai. Susitikimų kambarių ir komandų erdvių apipavidalinimą įkvėpė menininkų pamėgtas Vilniaus Užupio rajonas. Kavos pertraukų ir atsipalaidavimo zonose naudojant tradicinius lietuviškus namus primenančią medieną bus sukurta jauki, visiems artima, bendruomeniška atmosfera.

 

Apie Booking.com

 

1996 m. Amsterdame įkurta Booking.com B.V. iš mažo olandų startuolio išaugo iki vienos didžiausių el. prekybos įmonių pasaulyje. Booking.com yra Priceline Group (NASDAQ: PCLN) dalis, šiuo metu 70 šalių visame pasaulyje esančiuose 204 įmonės biuruose dirba daugiau nei 15 000 žmonių.

 

Booking.com misija – suteikti žmonėms galimybę pažinti pasaulį, todėl įmonė investuoja į skaitmenines technologijas, padedančias užtikrinti sklandžias keliones. Booking.com pasiūla viena didžiausių pasaulyje, todėl keliautojai lengvai atras viešnagės vietas, įskaitant viską nuo apartamentų, atostogų būstų ir šeimoms priklausančių nakvynės su pusryčiais namų iki 5 žvaigždučių prabangių viešbučių, namelių medyje ir net iglu. Booking.com svetainė ir mobiliosios programėlės išverstos į 43 kalbas ir siūlo daugiau nei 1,5 mln. apgyvendinimo įstaigų daugiau nei 122 000 krypčių 229 šalyse ir teritorijose visame pasaulyje.

 

Kasdien Booking.com platformoje užsakoma daugiau nei 1,5 milijono viešnagės naktų. Laisvalaikiu ar darbo reikalais keliaujantys svečiai gali greitai ir paprastai užsakyti viešnagės vietas be jokių užsakymo mokesčių, pasinaudodami mūsų pažadu kompensuoti kainų skirtumą. Booking.com klientų aptarnavimo komanda dirba visą parą be išeiginių ir teikia pagalbą 43 kalbomis.

 

Sekite mus Twitter, Instagram ir Facebook, o paskutines naujienas, duomenis ir įžvalgas rasite apsilankę mūsų pasauliniame spaudos centre.

 

PRANEŠIMĄ PASKELBĖ : IEVA ŠIMKŪNAITĖ-JANSONIENĖ, KPMS IR PARTNERIAI

Peržiūros: 202

Komentuoti


Apsaugos kodas
Atnaujinti