„Lidl“ 2016 metų finansiniai rezultatai Lietuvoje: plėtra sėkminga

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 Rating 0.00 (0 Votes)

„Lidl“ 2016 metų finansiniai rezultatai Lietuvoje: plėtra – sėkminga

Bendrovės „Lidl Lietuva“, kuri pernai atidarė pirmąsias maisto ir kitų būtiniausių prekių parduotuves šalyje, audituota apyvarta 2016 finansiniais metais siekė virš 166 mln. eurų be PVM. Tuo pačiu laikotarpiu prekybos tinklas sukūrė daugiau kaip 1200 naujų darbo vietų ir skyrė apie 87 mln. eurų investicijoms.

 

„Lidl Lietuva“ valdomo turto vertė finansinių metų, t. y. 2016 m. kovo 1 d. – 2017 m. vasario 28 d., laikotarpiu padidėjo apie 105 mln. eurų ir jo pabaigoje perkopė 230 mln. eurų, rodo bendrovės ataskaitos. Baigiantis ataskaitiniam laikotarpiui, įmonės įstatinis kapitalas siekė 177,7 mln. eurų, įmonėje dirbo 1528 darbuotojai.

 

Pirmosios 15-a „Lidl“ parduotuvių duris pirkėjams atvėrė pernai birželio 2-ąją. Iki finansinių metų pabaigos prekybos tinklas šalyje turėjo 25 veikiančias parduotuves. „Lidl“ tęsia plėtrą ir šiuo metu valdo 30 parduotuvių 15-oje Lietuvos miestų.

 

Nors praėjusius finansinius metus „Lidl Lietuva“ baigė turėdama 18 mln. eurų nuostolių, bendrovė vertina juos kaip investiciją, kurios grąža yra ilgalaikė. Veiklos startui Lietuvoje bendrovė rengėsi kelerius metus. Gerokai iki atidarymo suburtai specialistų komandai buvo sudarytos sąlygos įgyti žinių bei patirties „Lidl“ įmonėse kitose šalyse. Tuo pat metu buvo perkami žemės sklypai bei statomos parduotuvės.

 

„Esame dėkingi šalies gyventojams ne tik už susidomėjimą mūsų veiklos pradžia, bet ir už augantį lojalumą. Visa tai skatina optimistiškai vertinti veiklos perspektyvas ir toliau nuosekliai įgyvendinti plėtros planus. Žinome, ko iš mūsų tikisi pirkėjai ir kasdien siekiame pateisinti jų lūkesčius: „Lidl“ – Lietuvos kainų lyderis ir siūlo geriausią kainos ir kokybės santykį“, – teigė Radostin Roussev-Peine, bendrovės „Lidl Lietuva“ generalinis direktorius.

 

2016 m. gruodį „Spinter tyrimų“ atliktos apklausos duomenimis, 44 proc. respondentų mano, kad „Lidl“ atėjimas į Lietuvos rinką bei tolesnė plėtra – daugiausia naudos šalies vartotojams suteikęs metų įvykis. 2017 m. vasarį šveicarų organizacijos atliktame „ICERTIAS Best Buy Award“ nuomonių tyrime dalyvavę šalies vartotojai prekybos tinklą „Lidl“ pripažino geriausio kainos ir kokybės santykio pavyzdžiu.

 

2017 m. balandį Lietuvoje „Vilmorus“ atlikto tyrimo metu net 37,6 proc. apklaustųjų nurodė, kad pigiausiai apsipirkti galima būtent „Lidl“ prekybos tinkle. Sociologinių ir rinkos tyrimų bendrovės „TNS Emor“ kartu su partnerėmis Baltijos šalyse šiemet atliktas tyrimas atskleidė – „Lidl“ jau yra Lietuvos gyventojų labiausiai mėgstamų prekės ženklų dešimtuke.

 

Pirmaisiais tinklo veiklos metais rinkos naujokas neapleido savo kaip atsakingo bendruomenės nario įsipareigojimų Lietuvos visuomenei ir gamtai. Prekybos tinklas remia Lietuvos moksleivių krepšinio lygą, palaiko VšĮ „Sveikatai palankus“ iniciatyvas.

 

Šiemet „Lidl“ įsitraukė į tradicinę „Maisto banko“ akciją, pradėjo globoti labdaros ir paramos fondo „Algojimas“ stovyklas šeimoms, auginančioms negalią turinčius vaikus. Statydama naujas parduotuves, bendrovė investuoja į jų aplinkos sutvarkymą – nuo komunalinių tinklų iki erdvių poilsiui. „Lidl“ parduotuvėse bei logistikos centre naudojama „Žalia lietuviška energija“, gaminama Lietuvoje iš atsinaujinančių energijos šaltinių, o visi bendrovės pastatai įvertinti pagal tarptautinę tvariųjų pastatų sertifikavimo sistemą BREEAM.

 

PRANEŠIMĄ PASKELBĖ : MONIKA BAGDONAITĖ, UAB "PUBLICUM"

Peržiūros: 346

Komentuoti


Apsaugos kodas
Atnaujinti