„Lidl“ kainų statistika: kas antra prekė pigesnė nei 1 euras

Peržiūros: 1211
1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 Rating 0.00 (0 Votes)

„Lidl“ kainų statistika: kas antra prekė – pigesnė nei 1 euras

Antrąjį prekybos Lietuvoje pusmetį įpusėjantis mažmenininkas „Lidl“ apibendrina kainų statistiką – atlikta analizė parodė, kad šiuo metu net 50% nuolatinio „Lidl“ parduotuvių asortimento, kurį sudaro maisto produktai, buitinė chemija, kosmetika ir buities reikmenys, t. y. kas antros prekės kaina yra žemesnė nei 1 euras.

 

Nuolatiniam „Lidl“ asortimentui, kuriame yra apie 1 600 prekių, nepriklauso vaisių ir daržovių kategorija bei maisto ir ne maisto prekių specialūs pasiūlymai, kurių prekėmis parduotuvėse prekiaujama ribotą laikotarpį ribotu kiekiu. Tačiau šiemet kiekvieną ketvirtadienį „Lidl“ savo pirkėjams siūlo ir kaskart naujos sudėties vadinamuosius šviežiąjį bei šaunųjį prekių penketus visai savaitei – jų galima įsigyti specialiomis kainomis.

 

Prekybos tinklas siekia, kad jo prekių pasiūla išsiskirtų palankiu kainos ir kokybės santykiu bei patrauklumu įvairių skonių pirkėjams. Šiemet „Lidl turgelyje“ pasirodė sertifikuotuose ekologiniuose ūkiuose užauginti vaisiai ir daržovės, žymimi „Biotrend“ ženklu. Nuo šiandien, sausio 30 d., „Lidl“ parduotuvėse „Prancūzų savaite“ startuoja vadinamųjų teminių maisto savaičių ciklas. „Lidl“ reguliariai kvies skanauti skirtingų regionų gastronominiu paveldu tapusių delikatesinių gaminių bei šių kraštų virtuvėms būdingų maisto produktų, kurių galima įsigyti tik šio prekybos tinklo parduotuvėse.

 

Rinkos naujokas „Lidl“ netruko pelnyti Lietuvos pirkėjų pasitikėjimą. Pernai gruodį Lietuvos vartotojų organizacijų aljanso užsakymu „Spinter tyrimų“ atliktos apklausos duomenimis, 44 proc. respondentų mano, kad „Lidl“ atėjimas į Lietuvos rinką bei tolesnė šio tinklo plėtra – daugiausia naudos Lietuvos vartotojams suteikęs praėjusių metų įvykis.

 

„Šiuo metu „Lidl“ parduotuvėse visoje šalyje atliekame pirkėjų apklausą. Jos tikslas – iš pirmų lūpų išgirsti įspūdžius ir pageidavimus, reikalingus tobulinant mūsų prekybos tinklo veiklą, – teigė Agnė Gaižauskienė, UAB „Lidl Lietuva“ Korporatyvinių reikalų ir komunikacijos departamento vadovė. – Įsiklausome į savo pirkėjų nuomonę bei siekiame atitikti jų lūkesčius.“

 

Visoje Lietuvoje veikia 23 „Lidl“ parduotuvės: aštuonios – Vilniuje, trys – Kaune, dvi – Klaipėdoje, po vieną – Šiauliuose, Alytuje, Marijampolėje, Kėdainiuose, Telšiuose, Kretingoje, Mažeikiuose, Tauragėje, Jonavoje ir Panevėžyje. „Lidl“ parduotuvių darbo laikas – kasdien 8–22 val. Šiemet prekybos tinklas aktyviai tęs plėtrą šalyje.

 

UAB „Lidl Lietuva“, viena iš pirmaujančių tarptautinių bendrovių, siūlo stabilias darbo vietas, suteikia plačias profesinio tobulėjimo galimybes, karjeros perspektyvas ir konkurencingą atlygį. Aktyviai besiplečianti įmonė nuolat ieško motyvuotų darbuotojų. Visi besidomintieji kviečiami lankytis UAB „Lidl Lietuva“ interneto svetainėje www.lidl.lt, kur reguliariai atnaujinami darbo skelbimai.

 

Apie „Lidl“

 

„Schwarz“ įmonių grupė, kuriai priklauso „Lidl“ parduotuvės, yra viena iš pirmaujančių mažmeninės prekybos maisto produktais įmonių Vokietijoje ir Europoje. Šiuo metu „Lidl“ veikia 30-yje pasaulio šalių. 27-iose Europos šalyse veikia per 10 000 „Lidl“ parduotuvių ir daugiau kaip 140 prekių paskirstymo centrų. Prekybos tinklas „Lidl“ šiuo metu turi apie 215 000 darbuotojų. „Schwarz“ įmonių grupė („Kaufland“, „Lidl“) nuo 2014 metų yra didžiausia mažmeninės prekybos maisto produktais įmonė Europoje ir 2015 finansiniais metais pasiekė 85,7 mlrd. eurų apyvartą.

Komentuoti


Apsaugos kodas
Atnaujinti