Seimas skubos tvarka, kaip buldozeris tęsia tautos etninių žemių išvalymo darbus

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 Rating 4.50 (1 Vote)

Rimantas Petrikas

 

Seimas skubos tvarka, kaip buldozeris tęsia tautos etninių žemių išvalymo darbus.

Naujasis Lietuvos Seimas vietoj to, kad visas jėgas skirtų emigracijos sustabdymui - nes šiuo metu Įstatymo leidėjo kitos funkcijos bereikšmės, matyt nesuvokdamas ką daro, o gal gudraus ŠEIMININKO įtakoje, toliau nusikalstamai vykdo lietuvių tautos genocido aktą tai yra, kaip buldozeris tęsia tautos etninių žemių išvalymo darbus.

Lietuvos ar bet kurios valstybės teisinė sistema yra esminis pamatas palaikantis, apsaugantis, skatinantis privataus kapitalo ekonomiką, investicijas. Teisinės sistemos paralyžius ir išprovokavo valstybės ekonominį žlugimą, kuris savo ruoštu iššaukė pasaulyje neregėtą žmonių emigraciją iš šalies.

Bet... mūsų išrinktieji nesivadovauja nei elementaria logika, nei žmogaus teisėmis, o beprotiškai skubėdami priima įstatymus toliau vejančius žmones iš tėvynės. Na kas gi nori gyventi policinėj valstybėje, neadekvačioj žmogui ir jo šeimai aplinkoje?

Manau Seimo daugumos vadovybei reiktų išsiaiškinti kas inicijavo šį ir prieš tai Prezidentės vetuotą įstatymus bei eliminuoti iš teisė-kuros šį asmenį ar asmenis.

Teisininko komentaras.

Apie paskirtas administracines nuobaudas sužinosime iš antstolių

Karolis Rugys, advokatų kontoros Žiemelis, Valys, Rugys ir partneriai advokatas ir partneris,

www.DELFI.lt 2017 m. sausio 1 d. 19:00 Šiandien įsigaliojęs Administracinių nusižengimų kodeksas įneš nemažai naujovių, tuo pačiu sumaišties ir gal net piliečių nusivylimo tokia teisine valstybe. O ko kito tikėtis, jei naujasis kodeksas įteisina galimybę protokolus surašyti už akių, nutarimus priimti rašytinio proceso tvarka (atsakomybėn traukiamam asmeniui nedalyvaujant), o apskųsti priimtą nutarimą numatomas terminas yra skaičiuojamas nuo nutarimo išsiuntimo?

Privalomas administracinio nusižengimo protokolo, nutarimo įteikimas nenumatomas. Taigi, visai reali situacija, kad žmogus tik iš areštuotos sąskaitos vėliau sužinos (pvz. negalėdamas atsiskaityti už prekes parduotuvėje), jog yra patrauktas administracinėn atsakomybėn. Juk jei nutarimas neapskųstas, jis įsiteisėja, paskirta bauda nesumokama, tai jos išieškojimas perduodamas antstoliams. Savaime suprantama, prie paskirtos baudos, kuri siekia nuo kelių eurų iki kelių tūkstančių eurų, prisideda ir antstolio išlaidos, ir įrašai kredito istorijoje. Piliečiams reikės itin saugoti ir kruopščiai tikrinti visų pašto dėžučių turinį, apie kurias tik gali žinoti valstybės institucijos, taip pat tikėtis kad paštas dirbs tinkamai ir laiškai neprapuls. Susiję straipsniai: Klausk teisininko: kiek svarbi vaiko nuomonė skyrybų byloje? (20) Klausk teisininko: kaip neperimti buvusio savininko skolų už būstą? (6) Europos Žmogaus Teisių Teismo praktikoje pripažįstama, kad administraciniai teisės pažeidimai savo prigimtimi yra baudžiamojo pobūdžio. Lietuvos Aukščiausiasis Teismas taip pat yra išaiškinęs, kad Europos Žmogaus teisių ir pagrindinių laisvių apsaugos konvencijoje išdėstyti pagrindiniai sąžiningo proceso principai taikomi ir administracinių teisės pažeidimų justicijai. Viena iš kaltinamo pažeidimu asmens teisių yra teisė žinoti, kuo kaltinamas. Dokumentas, kuriuo asmeniui pareiškiamas kaltinimas, yra svarbus procesinis dokumentas, jam įstatymo keliami griežti turinio reikalavimai. Asmeniui pareiškiamą kaltinimą sudaro faktinės aplinkybės: inkriminuojamo pažeidimo padarymo vieta, laikas, esmė, ir šių aplinkybių teisinis vertinimas - juridinis pažeidimo kvalifikavimas. Asmeniui pareiškiamas kaltinimas turi būti aiškus, išsamus ir tikslus. Tai taikytina tiek faktinių aplinkybių išdėstymui, tiek jų teisiniam vertinimui. Į šiuos reikalavimus ne kartą dėmesį yra atkreipęs Europos Žmogaus Teisių Teismas aiškindamas Europos Žmogaus teisių ir pagrindinių laisvių apsaugos konvencijos nuostatas, pagal kurias reikia atkreipti ypatingą dėmesį į pranešimą kaltinamam pažeidimu asmeniui apie kaltinimą. Administracinių teisės pažeidimų procese toks pranešimas yra administracinio teisės pažeidimo protokolo įteikimas asmeniui. Administracinio teisės pažeidimo protokolu apibrėžiamos administracinio teisės pažeidimo bylos nagrinėjimo ribos. Manau, kad sudarius galimybes protokolus surašyti atsakomybėn traukiamam asmeniui nedalyvaujant, kai dokumentai siunčiami ne registruotu, o paprastu paštu (nepaisant to ar jie bus įteikti, ar ne), t.y. kai realiai žmogus nežino, kuo yra kaltinamas, toks jo patraukimas atsakomybėn pažeidžia žmogaus teises. Nors nekaltumo prezumpcija Lietuvoje kol kas dar galioja, bet nuo šiol bus jau nesvarbu, ar žmogus kaltas, ar ne (gal net ne jis pavėlavo keliolika minučių susimokėti už parkavimą, gal net automobilis jau buvo seniai parduotas ir t.t.). Savo nekaltumą privalės įrodyti. Teoriškai galimybių yra: kreiptis dėl praleisto apskundimo termino atnaujinimo arba bylos atnaujinimo. Tik pasiskaičius bylos atnaujinimo pagrindus, pasikonsultavus su teisininkais, įvertinus laiko, sveikatos ir pinigų sąnaudas tikriausiai praeis noras ieškoti teisingumo. Matyt, retas kuris be profesionalios pagalbos surašytų tinkamą prašymą Lietuvos Aukščiausiajam Teismui dėl bylos atnaujinimo.

Nepamirškime ir to, kad net ir įrodžius, jog kaltinimas buvo nepagrįstas (laimėjus bylą) atstovavimo išlaidų priteisimas nenumatytas. Ką laimi valstybė iš tokių pakeitimų? Kažkiek pinigų, laiko (senatis irgi ilginama ir beveik prilyginama baudžiamajai), tačiau tikėtina, kad praranda piliečių pasitikėjimą valstybe, tikėjimą teisingumu. Ypač kai po kelerių metų piliečiai pajus praktiškai naujuosius pakeitimus. Konstitucijoje parašyta, kad valdžios įstaigos tarnauja žmonėms, bet, manau, naujasis teisinis reglamentavimas, deja, neprisideda prie to, kad žmogui būtų lengva apsiginti nuo tokios tarnystės.

Rimantas Petrikas

Peržiūros: 859

Komentarai   

+2 # jeronimas 2017-01-03 18:45
Visus 26 metus ,Lietuvoje priimami istatymai ,antiliaudiniai,priesiski zmoniskumui.Netgi Lietuvai tapus eurosojuzo nare,toliau Lietuva naikinama,daroma viskas ,visais frontais,kad valstybes pilieciai emigruotu.Manau pasekme to,jog prezidentais iki siolei nebuvo Tautos atstovo mylincio Lietuva ir Jos zmones.Vienas Lietuvos trispalve prylygines skudurui,kitas permestas amerikonu su visom sliurem,trecias aplamai ,ko gero tebetarnaujantis svetimos valstybes strukturoms.O bet kokia kaina siekiantys prezidento pavadinimo zydelis dedule,valstybe su darbscia Tauta,paverte lindyne,kur teisesauga priklauso kazkokiam junginiui slaptam ,ir vykdo kisenine teise pagal to juginio uzsakymus.
Atsakyti | Atsakyti su citata | Cituoti
+1 # Teisingumas čia yra 2017-01-04 13:18
Lietuvos Vyriausiame administraciniame teisme 2017-01-11rašytinio proceso tvarka bus nagrinėjama byla Nr.A-4-858/2017,du tomai,kurioje yra duomenų,kaip į Lietuvos dvarų žemes,kurių įpėdinių neišliko,buvo atkuriamos nuosavybės teisės į žemę rementis LTSR dokumentais,kurie neįrodo įgijimo į žemę pagrindų.Šie LTSR dokumentai tik įrodo tarybinės valdžios suteikta teisę naudotis LTSR žeme.Žemės planuose figuruoja ir Kunigaikščių Oginskių žemė.Šie duomenys į Lietuvos teismus ir teisėsaugą patenka jau antrą
dešimtmetį.
Atsakyti | Atsakyti su citata | Cituoti
0 # dar 2017-01-04 21:29
ir tuos dvarus komunistai issidalino,kuriu savininkai buvo istremti ir negrizo-va dar viena afera...Laisvam laikrasciui narplioti
Atsakyti | Atsakyti su citata | Cituoti

Komentuoti


Apsaugos kodas
Atnaujinti